Imorgon har jag är STORT prov som kan avgöra mitt samhällsbetyg....


Hej, min hårfärg heter numera Kastanj :)

Vår film i skolan ägde. Jag tror faktiskt att många tyckte det. Det var roligt men hade ändå sitt budskap utan att det blev tråkigt. I like it! Jag ska sjunga "Cry me a river" (inte justin timblakes) på terminsuppspelet vecka 16. Det kan bli bra. Mycket känsla, så är lätt att visa... hoppas jag. Jag kanske inte vågar vara lika känslosam inför fyra lärare. Vi får se. Jag var på kör idag igen. Det är skojish! Vi har konsert med Triple & Touch och Star Choir från Afrika på fredag.


Min brur var med i Dagens Nyheter idag!
Han jobbar på Vianor. Reklam för alla Sveriges Vianordäckservices. Han måste vara bäst i landet på däck :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0