I <3 downloading

Detta är helt fantastiskt! Förut laddade jag ner min musik på en hemsida men sedan hackade något in sig på den och man kunde inte längre använda hemsidan. Nu frågade jag lite människor om de kunde ladda ned åt mig.. oj, vad trötta alla måste vara på det. HAHA, men iallafall så skickade underbara Emil en hemsida som är laglig och gratis och lätt att använda (inte, men han förklarade XD). Nu laddar jag ned alla Switchfootlåtar jag kommer över. ÅÅÅH! Jag känner mig som ett barn på julafton. Det är underbart! Vilken lycka. Ska ladda ned alla Motownlåtar också innan jag går och lägger mig. Då kommer jag att vara bäst på måndag :D typ

Måste lägga in denna låt, båda versionerna bara för att jag tycker synd om personerna som inte hört den <3

Switchfoot - Only Hope <3


Mandy Moore - Only Hope <3


Kommentarer
Postat av: sandra

hhah du borde skaffa spotify :D <3

2009-03-07 @ 13:05:25
URL: http://www.sandraaz.se
Postat av: sandra

skickade fel länk xd ////// remembersandra.blogg.se

2009-03-07 @ 13:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0