All around the world / Touch of Africa

YES! Problemet är löst. Det år så att i skolan har vi konsert den 31 mars och konsert med kören den 27 mars. 27 mars är en fredag och jag måste ta ledigt ifrån skolan. Det brukar inte vara några problem men självklart ska båda konserterna krocka. Ett tag såg det ut som om jag inte skulle få ledigt. Det är mycket att repetera inför en skolkonsert, förstår ni. Jag gav iallafall min mentor ett papper om vad vi skulle göra denna dag före sportlovet. Idag sade han att det var en perfekt konsert! Vi ska nu börja jobba med ett projekt kallat "All around the world". I vår konser med kören kommer vi träffa tio skolungdomar ifrån Afrika. Konserten är för att samla pengar för ungdomar att gå i någon aidsskola (inte för barn som har aids, utan bara kampen mot aids). Det är precis var vi ska jobba med i skolan, vilket betyder att jag får vara med i min körkonsert med tio ungdomar från Afrika! Helt underbart, vad allt kan klaffa ibland *stort leende*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0