Ingen kommer att orka läsa allt

1. Vad heter du? Elin
2. Vad kallas du? älin, pelin, alfons, elinthepelin, majs :)
3. Vad vill du bli kallad? Vad du vill! Bara det inte är elakt
4. Födelsedatum? 23 september
5. Stjärntecken? Jungfru
6. Lunar? Tror att jag har kvar min faktiskt men har inte loggat in på ett år typ
7. Msn? Vilken ungdom 09 har inte msn ?
8. Helgon? Nej
9. Vart bor du? Stockholmsförort
10. Vad har du för mobil? Sony Ericsson Wnånting
11. Har du en egen dator?  Nej, fast den är nästan som min ändå
12. Vem är din/dina bästisar? Vet inte längre
13. Har du något husdjur? Inte längre =(
14. Vad ska du göra i sommar? Göra llt man inte hinner annars
15. Favoritfärg? Grön
16. Turnummer? 9
17. Vad älskar du mest? Musik
18. Intressen? Musik, film och dator
19. Favoritband? Switchfoot
20. Favoritlåt med det bandet? On fire just nu
20. Namnsdag? 31 juli
22. Vad skulle du vilja heta? Elin funkar för mig
23. Vad heter du på din msn just nu? Majs

24. Hur många online? 15
25. Vem är 15:nde online? Åsa
26. Vem har du blockat? Vill inte säga men två stycken
27. Hur många olika grupper har du? Online/offline/mobil! Palla krångla till det liksom
28. Har du några olästa mejl på hotmail? Nej, jag läser alltid mejlen så fort jag får dem (Y)
29. Har du några nya kommentarer på bilddagboken? Nej
30. Isåfall hur många? Noll
31. Hur ser din dataskärm ut? Platt skärm typ grå men två hjärtan i vänster hörn
32. Beskriv ditt hår? Slitet, fail klippning, färgen börjar gå ur men det luktar gott iallafall =D
33. Har du några piercingar/tatueringar? Nej men vill ha!
34. Vart skulle du bo om du fick välja? Skåne! Fast senare i livet
35. Bor du i lägenhet eller villa? Villa
36. Vilken färg är snyggast på kläder? Mycket färg
37. Vad har du på dig?  Blå/vit randig klänning
38. Har du något i håret just nu?  Inte ens spray
39. Vad har du gjort idag? Sovit, solat, duschat och gått promenader
40. Vad ska du göra imorgon? Träffa en majs
41. Hur mår du just nu? Kunde varit bättre
42. Hur brukar du annars må? Bra
43. Är du sjuk? Jag är JÄTTEFRISK
44. Har du ont nånstans? Nu när jag känner efter har jag lite ont i tumnageln och i nacken
45. Har du gått till tandläkaren detta året? Nej
46. Vad heter din pappa? Krister
47. Har du några syskon?  Storebror och storasyster
48. Vilket är ditt favoritdjur? Hund
49. Äter du ofta godis? Försöker att låta bli
50. Vilket är ditt favoritgodis? Lösgodischokladknapparna
51. Vem är den finaste som finns?  Fritz
52. Vilken är din favoritdryck? Te
53. Vilket är ditt favorit tv-program? Bones
54. Vilken är din favorit veckodag? Nu på sommarlovet spelar det ingen roll
55. Vem är din förebild? Mamma
56. Vad är bäst med dig? Jag lyssnar
57. Har du några komplex? Vem har inte?
58. Hatar du någon just nu? Hatar är ett väldigt starkt ord så nej
59. Saknar du någon just nu? Faktiskt inte, eller jo lite
60. Har du kysst en apa? Skulle man väl kunna säga
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? Hund
62. Är du allergisk mot något? Nej =D
63. Har du något nytt gb-inlägg på bilddagboken? Antagligen men är inte inloggad
64. Hur många bilder har du lagt ut? 2800 nånting
65. Hur lång skulle du vilja vara? Kortare! Kanske 1.70
66. Vilket band är det sämsta som finns? Något band utan rytm eller toner
67. Är du kär? Kär är väl att ta i
68. Isåfall i vem? Det säger jag inte :p
69. Vad är din civilstatus? Singeling
70. Vad har du för sexuell läggning? Hetro
71. Är du homofob? Nej absolut inte
72. Är du medlem på någon annan sida än bloggen? Ja
73. Isåfall vilken/vilka? Facebook, msn? Msn, bdb, playahead, gratismode
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Dom är i almenackan som typ ingen heter men som ändå står där
75. Vilket är det fulaste killnamnet? Se föregående svar
76. Har du varit hos frisören det här året? Kommer inte ihåg
77. Använder du nagellack? Väldigt sällan
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Rullgardin, som för övrigt är trasig
79. Har du eget rum? Ja =D
80. Har du en dubbelsäng? Nej
81. Har du en egen platt-TV? Bara vanlig tv
82. När flyttade du senast? Har alltid bott i huset jag bor i
83. Vilken stil har du? Egen
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Vill inte gifta mig med en kändis
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Fråga inte mig
86. Vilken kändiskille har snyggast kropp? Matthew nånting
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Hell no
88. Har du hoppat studsmatta det här året? Ja =D det blir säkert mer
89. Vilken är den godaste frukten? BANAN
90. Äter du grönsaker varje dag? Gurka är det enda jag äter typ XD men jag äter iallafall frukst varje dag
91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Troligtsvis inte
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Underviktig enligt BMI
93. Hur lång är du? 185 cm...
94. Är du nöjd med dig själv? Jag duger
95. Vad är du bra på? Musik, härma dialekter, rebubbled, nå upp till saker (är lång ju)
96. Har du en egen hemsida? En nogghemsida + blogg
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Visste inte ens att den fanns XD
98. Hur gammal önskar du att du var? Som jag är kanske. Vill inte växa upp
99. Vad är klockan just nu? 22:46
100. Är det jobbigt att svara på frågor? Jag är road
101. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Se föregående inlägg (A) fast jag har egentligen inga större krav på utseendet
102. Har du städat idag? Bara hängt tvätt om det räknas
103. Har du varit ute idag? Hela dagen =D
104. Vem ringde du senast? Lina typ
105. Vad var du senast arg på? Emma
106. Vad har du för status på msn just nu? Tillgänglig
107. Vad har du ätit idag? Smörgås, äpple och kycklingklubbor
108. Önskar du att du var tjockare? Kanske på vissa ställen 
109. Hur många hus har du bott i? Ett
110. Är du medlem på last.fm? Nej
111. Lyssnar du på webradio? Nej
112. Bäddar du sängen? Bara när jag måste
113. Har du lätt för att somna? Somnar i fallet
114. Snarkar du? Ingen har klagat
115. Vad har du för startsida? Ingen
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Headset oftast
118. Vad lyssnar du på just nu? Tagentbordets klickande
119. Vad har du för ögonfärg? Blå
120. Vill du tatuera dig? Ja, fast kommer inte att göra det
121. Vad har du för visningsbild på msn? En bild på mig med en gitarr
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? Jesper.nu och bloggen
123. Laddar du olagligt ner musik? Laddar bara ned från lagliga sidor =D
124. Har du en egen iPod? Nej, men min walkman duger
125. Är du fet? Ibland
126. Vad önskar du dig i julklapp? Pengar och piercing
127. Ska du köpa Pradamobilen? Hade inte tänkt det
128. Har du sett filmen "Linas Kvällsbok"? Ja, den är bra
129. Är du emo? Nej
130. Vad stör du dig på? Folk som inte fattar när man ska sluta prata 
131. Vad är emo enligt dig? Använder aldrig ordet emo längre så, inget!
132. Brukar du lyssna på hög musik? Så högt som möjligt utan att det förstör öronen (så mycket)
133. Vad gör du om dagarna? Just nu sover jag mest
134. Tycker du om popcorn? Euw
135. Vilken är din favoritläsk? Fanta exotic thrill
136. Vad är din favoriträtt? Det är väldigt olika
137. Vad tycker du om raggare? Gillar inte att kategorisera människor medvetet
138. Vad tycker du om punkare? Gillar inte att kategorisera människor medvetet
139. Har du skärt dig nån gång? Nej
140. Är du död? Jag dör ganska ofta
141. Är du osynlig? Känns så ibland
142. Filar du naglarna? Annars river jag alltid mig själv
143. Har du fräknar? Några på näsan om man tittar noga
144. Har du posters på dina väggar? Nej
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? Vet inte hur dom ser ut
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? Elli
147. Vilket är ditt favoritämne? Musik
148. Vilket ämne hatar du? Hatar inget men tycker sämst om samhälle
149. Vilket ämne har du bäst betyg i ? Musik, datakunskap, svenska m.fl.
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? Inget HAHA
151. Favoritstad? Stockholm
152. Favoritloka? Hallon
153. Cola eller Cola Light? Cola såklart
154. Älskar du din dator?
Jag älskar andra saker mer
155. Är din dator bög? Lespisk
156. Vad är ditt favoritplagg? Mitt vita linne
157. Vilka affärer handlar du oftast i? H&M
158. Vart handlar du? Skärholmen oftast
159. Favorit tv-serie? Bones
160. Tycker du top model är roligt? Jättetöntigt
163. Vilken är den bästa musikgenren? Jätteolika
164. Bada eller sola? Båda, men mest bada
165. Katt eller hund? Hund
166. Åska eller sol? Är det en kuggfråga?
167. Vinter eller sommar? SOMMAR
168. Knarkar du? Nej
170. Röker du? Nej
171. Äter du? Asså vad är det för cpfrågor!?
172. Snusar du? Nej
173. Röker vattenpipa? Nej
174. Är MER gott? Yummie
175. Tycker du om salt? I vilket sammanhang
176. Har du kysst din egna spegelbild? Inte kysst kanske 
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? Det beror på
178. Ät en banan! Ja tack, är faktiskt hungrig
179. Använder du för mycket hårspray? Nej, tänk på den globala uppvärmningen
180. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Ofta 100 gånger, kanske borstar tre gånger
181. Favoritsäng? Min egen
182. Har du sovit i en säng på ett varuhus? Faktiskt ja
183. Favorit meny på donken? Lilla menyn
184. Donken eller burger king? Efter ett år i Skärholmen väljer jag nog Burger King
185. Svart eller vitt?  Vitt
186. Rosa eller grönt? Grönt
187. Död eller levande? Levande...
188. Rädda nasse? Han kan dö
189. Tittar du på tv just nu? Nej
190. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? Nej
191. Favoritkaraktär i Simpsons? Jag gillar inte Simpsons
192. Skulle du kunna sjunga på Allsång På Skansen? Ja faen =D Har gjort det
193. Sulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson? Om jag älskade honom och vi var lyckliga tillsammans
194. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? Bara en bästa vän tror jag, eller jag vet inte
195. Städat eller stökigt? Mitt emellan
196. Favorithalstablett? Läkerol
197. Är du ofta sjuk? Nej, bästa immunförsvaret
198. Har du någon gång hört någon säga att du sjunger bra? Jadå
199. Vågar du rapa högt inför andra? Ja, fast gör det inte i fel sammanhang
200. Skriver du mer än 2 utropstecken? När någon ska utropas riktigt högt
201. Vad är det för datum?  Vet inte XD Det är sommarlov, jag har ingen koll
202. Vad ska du göra sen? Det får vi se
203. Är du inne på msn nu? Ja, men det är jobbigt
204. Hur många har du blockat på din msn? 2 typ
205. Är nallar söta? Söta nallar är söta
206. Är nasse söt? Nasse är töntig
207. Vart handlar du helst mat? Ica Maxi typ
208. Vilken är din favoritglass?  Ben and Jerry´s Cookie Dough
209. Hemmakväll eller fest? Beror på! Just nu, hemmkväll
210. Ditt nordiska favoritland? Sverige
211. Älva eller vampyr? Vampyren käkar upp älvan
212. Gud eller djävulen? Gud
213. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? Läsa tankar
214. Hus eller lägenhet, vad väljer du? Hus
215. Favoritgrönsak? Gurka, som knappt är en grönsak =D
216. Har du anorexia? Nejdu
217. Vem shoppar du mest med? Själv faktiskt!
218. Räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M? Nej
219. Hur vill du dö? Naturligt när jag inte är alltför gammal
220. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? Spelar roll! Jag är ju död ändå
221. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? Aska
222. Är bilddagboken den bästa sidan som finns? Usch! Fy! Nej!
223. Hur ofta sitter du vid datorn? Alldeles för mkt
224. Har du klippt ditt eget hår? Jaa, det är därför det är fail
225. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? Ja, men inte därför
226. Favorimånad? Någon trevligt sommarmånad
227. Favoritår? 2007
228. Coca Cola eller Red Bull? Coca cola
229. Är du bra på att laga mat? Jag är bra på att beställa hämtpizza
230. Havet eller sjön? Sjön
231. Favoritö? Gotland
232. Vem står dig närmast, mamma eller pappa? Mamma
233. Vad klarar du dig inte utan? Musik och kärlek (alltså från vänner och familj)
234. Behöver du mer kärlek? Inget måste men skulle gärna vilja ha mer
235. Blir du full varje helg? Jag blir mer och mer nykter för varje helg
236. Är du natt- eller dagmänniska? Natt <3
237. Är du vampyr? Skulle inte avslöja det såhär om jag var en
238. Har du varit med i något rollspel? Bara på låtsas typ
239. Favorit The Sims-spel?  Har knappt spelat några men vill gärna spela
239. Ska du på Pride? Har inte planerat det men jag stödjer helt klart
240. Vill du det då? Skulle vara skoj
241. Är du transa? Ja, jag är egentligen en man *fniss*
242. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? Inget, tidsresor är farligt XD
243. Vad skulle du välja; åka framåt eller bakåt i tiden? Stanna där jag är! Eller kanske åka tillbaka och uppleva saker igen
244. Barn eller vuxen? Barn! Palla växa upp
245. När ska du flytta hemifrån? När jag är redo
246. Har du redan gjort det? Är inte redo
247. Går du i kyrkan varje söndag? Nej
248. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? Blå moln
249. Har du piercat någon? Nej
250. Är du laglig? Lagens lilla flicka
251. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Nej
252. Värsta musikstilen? J-rock eller vad det heter
253. Resesätt du föredrar? Flyg
254. Är Britney Spears en bra mamma? Ingen aning, jag känner inte henne
255. Vem är du mest lik i Mumintrollet? Muminpappan för att hans har en hatt
256. Tvättbräda eller ölmage? Finns det någon i världen som ärligt föredrar ölmage?
257. Vill du ha barn? Inte för tillfället
258. Har du sjungit Singstar nångång? Många gånger
259. Favoritparfym? En svag och god en
260. Använder du deodorant? Jadå
261. Är du beroende av någonting? Musik
262. Favoritradiokanal? Bandit
263. Favoritbil? Opel Vectra
264. Vad tycker du om att Helen Sjöholm har legat på Sverigetoppen i över tre år? Pappa är glad och är pappa glad, är jag glad
265. Favoritförfattare? Stephenie Meyer
266. Vad vill du bli när du blir stor? Sluta påminna mig om att jag inte vet
267. Favoritmodeexpert? Den som inte bryr sig
268. Senaste biofilm du såg? 17 again
269. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? Min stora dröm
270. Är du rik eller fattig? Jag har mina besparingar
271. Vad tycker du om Beckhamfamiljen? David Beckham är snygg
272. Favoritsport? Hockey
273. Silvertåget eller Kustpilen? Tunnelbanan
274. Har du sett filmen Spökhistorier? Tror det. Jag var rädd i 5 år efter den filmen ifall det är den
275. Var den bra då? Jag var rädd i fem år för skumma stugor och regnspöken
276. Vilken historia är läskigast? Den med jungrun som tog livet av sig i stugen
277. Har du långt hår? Beror på var man jämför med
278. Vill du ha längre/kortare? Mycket längre.. och mindre slitet
279. Schlagernörd eller? Vissa år
280. Kungafamilj eller president? Kungafamilj
281. Sämsta veckodagen? Onsdag
282. Har du en dålig hårdag idag? Faktiskt inte
283. Tror du på ett liv efter döden? Lite kanske
284. Är du politiskt intresserad? Nej
285. Är du rädd för att dö? Nej
286. Favoritfilm? A walk to remember
287. Har du vält en ko? Nej
288. Cosmopolitan eller Veckorevyn? Sådana tidningar kan bara dö tycker jag
289. Namn på barn i framtiden? Inget planerat
290. Vad är klockan nu? 23:41
291. Favoritbok? Läser typ aldrig men kanske Harry Potter böckerna
292. Har du sett en transa? Ja
293. Vad har du för abonemang? Comviq
294. Vilka språk kan du?  Svenska
295. Ville du bli prinsessa när du var liten? Kanske när jag var tre år och hade sett Svanprinsessan
296. Vem är snällast? Vill inte favorisera någon
297. Har du haft en häst? Nej, men en hambrugare.. fast den åt jag upp
298. Vilken är din adress? Hemligt
299. Har du någongång önskat att du var någon annan? Det har hänt
300. Har du hört att du borde bli modell? Många gånger faktiskt men bara för att jag är så lång
301. Har du något speciellt som du alltid har på dig varje dag? Mina armband <3
302. Nämn något pinsamt du gjort? Hickat väldigt väldigt högt i en ekande kyrka när vi sjöng där inne
303. Vad borde man veta om dig? Att jag analyserar allt folk säger
304. När var du stolt senast? När jag fick mitt stipendium
305. Känner du dig ensam? Ibland
306. Vad drömde du inatt? Så underbara saker att jag aldrig ville vakna
307. Vilken hårfärg vill du ha? Rött, fast jag vill passa i det också
308. Vilken ögonfärg vill du ha? Blå
309. Hur många finnar har du just nu? Tre stycken i pannan
310. Gillar du Disney? Jag ÄLSKAR Disney!
311. Har du svimmat någon gång? Typ en gång
312. Har du deckat någon gång? Nej
313. Sms eller samtal? Samtal
314. Brukar du skicka MMS? Nej
315. Hur många kontakter har du?  På mobilen? Orkar inte räkna
316. Har du en digitalkamera? JA <3
317. När är man lycklig? När man bara kan leva utan att bekymra sig över bagateller
318. Vad är din högsta önskan? Jag vill ha ett låååångt och lyckligt liv (alá Bert)
319. Hur många timmar sov du inatt? 11 timmar
320. Gillar du skogen? Jag älskar skogen! Jag vill alltid på nära en skog och en sjö.. precis som jag gör nu
321. Cs eller Wow? Cs


Kommentarer
Postat av: micaela :)

den där listan har jag också gjort xD höhä



sv; men den var läskig :O

2009-06-18 @ 02:47:41
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: micaela :)

sv; danke :D

2009-06-18 @ 02:51:29
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: Magda

vad vill du ha för piercing? :D

2009-06-18 @ 21:41:59
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Åh helvete. 321 frågor!

Hah, jag tänkte läsa allt. Men nej.

Majs är dockett trevligt smeknamn.

Varför ska man borsta håret 100 gånger? Skumt

11 timmar Det är duktigt. Men har man sommarlov så.



Nu kanske du märkte att jag kommenterade en fråga i toppen, en i mitten samt en i botten. Du tror säkert att det enbart är för att du ska tro att jag läste hela.



Så rätt tänker du. Haha.



Sv: Nej, det finns en fortsättning.

"..tar jag dig. Lilla snigel akta dig, akta dig. Lilla snigel akta dig, annars tar jag dig"

Genialisk

2009-06-18 @ 23:42:50
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0