Fula solglasögon är snyggast

Idag har jag träffat Erika! Vi skuttade runt i Skärholmen efter jakt på present till Sofie som firar sig själv på tisdag. Jag åkte dit typ en timme före för att jag inte hade något att göra typ XD Då hittade jag ett par jättemajscoola solglasögon som jag var tvungen att ha! Tittade runt lite på sommarean. Tog det väldigt lugnt och köpte inget annat trots det billiga priserna. Jag börjar lära mig. Det känns underbart! Sedan mötte jag Erika vi bussen och vi letade present. Vi hittade vad vi sökte. Det var mycket lättare än vi trodde. Det var svårare att välja kort XD Tänker inte berätta ad vi köpte föränn Sofie fått sina presenter. Bäst att inte nämna något. Någon kanske skvallrar D= Efter att ha köpt allt vi var ute efter kollade vi lite på sommarrean och sedan tog vi glass på min skolgård. Jag tog en mangokula och en melonkula. Erika tog aftereightkula och kokoskula. Ifall ni skulle få en fråga vad Elin skulle ta för glasssmaker om hon fick välja två kulor någon gång i era liv så har ni svaren där. JAG ÄLSKAR MANGO OCH MELON! Vi tog klockrena bilder vid New Yorker som jag kommer att skicka in till tjuvtittat.se! Nu bannemej ska min bild komma med! Jag har försökt många gånger men tydligen är inte mina bilder tillräckligt roliga. Den här MÅSTE ju vara det D= Vi pratade iallafall om lite allt möjligt och sedan åkte vi hem igen. Erika har världens tur och hann med bussen med fem minuters marginal. Annars skulle hon ha fått vänta i en timme XD

När jag kom hem hade familjen redan grillat så jag fick ta och äta själv, men det var mysigt. Jag åt ute. Efter att ha ätit lade jag mig i hammocken och lyssnade på musik och tänkte djupa tankar tills min mobil dog. Då gick jag och laddade den.. och sedan gick jag runt och undvek att gå för nära vardagsrummet. De tar nämnligen bort tapeten därinne. Om jag går förbi måste jag kanske hjälpa till. Därför satte jag mig här och verkar väldigt upptagen med viktiga saker, vilket jag inte är. Det gör inget. Bara det ser viktigt ut. Nu klassificerar jag min musik. Det kommer nog att ta ett tag. EIDO!


Söta och somriga Erika äter glass på min skogård =D


MELON OCH MANGO ÄR YUMMIE <3


Hej! Jag är en majs


MINA NYA BRILLISAR!
Äre något som är majs så äre dom <3


Kommentarer
Postat av: Dilaan D

haha tack. :) Jjag använder också en Casio Exlim . :D Visst e kameran rätt bra? :)



^^



2009-06-27 @ 23:36:00
URL: http://Dilaanisme.blogspot.com
Postat av: johanna

snygga brillz :)

2009-07-01 @ 22:26:36
URL: http://quana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0