You are my fairytale

Idag var jag på allsången! Det var awsm. Jag gick upp typ åtta och hade jättelång tid på mig på morgonen. Hann lösa alla lätta kluringar i DN XD Halv elva begav jag mig mot tunnelbanan. Cirka klockan tolv var jag framme i stan. Jag mötte Magdalena och sedan Emelie. Clem kunde tyvärr inte följa med men väl på plats på Skansen mötte vi Marie och Maria =D Först när vi kom dit gick vi och tittade på djuren XD Det var trevligt. Tänk att vi har alla dessa djur i Norden. Det är alltså nordiska djur man kan titta på. Först hade vi svårt att hitta djuren XD Vi gick typ runt i cirklar men sedan hittade vi en karta och det löste sig. Vi såg björn, vildsvin, jordekorre och säl. Vi letade febrilt i burarna som skulle innehålla lodjur, räv, visent, varg och järv men inte en skymt alls. Vi såg även vanliga djur som kor, getter, får, häst, gris och alla möjliga typiska fåglar. Det var skoj =D

Vi kom tillbaka i tid till Alexander Rybacks repetition. Han var ju så söt måste jag medge. Så blyg på något sätt. Han är inte en sådan där flickidol som till exempel EMD eller liknande. Han är bara naturligt söt med sin lilla fiol. Han har så mycket mer än bara sitt utseende. Han är äkta på något sätt. Okej nu skriver jag lite konstigt XD JAg tycker iallafall att han är duktig. Jag hade med mig filt och kortlek så jag, Magda och Emelie satte oss på filten och gjorde korttrick, spelade lite och spådde varandra. Både jag och Magda skulle gifta oss med Ryback. Intespeciellt seriösa spådomar men det var kul. Kan passa på att säga att NEJ jag vill inte gifta mig med honom på riktigt. Jag är inte kär i honom. Hade tillochmed en diskution med Marie om att man inte kan vara kär i en kändis. Nu var det avklarat. Då vet ni det.

Vi började spela kort runt klockan tre. Vi åt lite mackor som jag hade med mig och myste lite i solen. Väldigt ostadigt väder var det idag förresten. När jag gick på morgonen var det skinande sol. Precis när jag kommit upp på tunnelbaneperrongen började det spöregna. Det regnade fram till ett och sedan var det lite molnigt ett tag men det försvann också sen. Runt klockan fyra kanske (kollade inte på klockan då) satte vi oss hos Marie och Maria. Dom var ju längre fram (A) Sedan satt/stod vi där till genrepet klockan halv sex. Vi var väldigt energiska och hoppade runt och sjöng jättemycket. Mycket mer än på den riktiga. Då var vi helt slut XD Då hade vi liksom hört alla låtar tre gånger. Det räckte liksom. Jag var osmart och hade inte laddat min kamera heller så jag tog inte så mycket bilder. I början gjorde jag det men sedan såg jag hur lågt batteriet var. Kameran dog på Stockholm i mitt hjärta i slutet.

Jag hade jätteont i ryggen efteråt. Känner fortfarande. Hade stått så mycket och inte tagit de bästa skorna precis. Det står förresten MAJS på dom nu. Lycka. Det var jätteskönt att sitta ned på bussen och tunnelbanan. Jag och Magda åkte hem tillsammans och jag fick skjuts av hennes pappa sista biten. Skönt =D Då slapp jag gå. Jag var hemma ungefär 23. Värd dag. Mycket trevlig. Alexander Ryback skulle jag ha velat krama. Han ser ut som en kramgo prick.. ehhehehehe. Kan även berätta att när han sjöng så var det två stora megamajs skyltar precis framför ossvi såg ingenting. Det var jobbigt! Jag såg iallafall mer än alla andra. Tur att man är lång ibland. Jag såg tillochmed folkets skor. Magda och Maria såg knappt deras axlar. Stackare <33


Söta ankor på Lill-skansen


Här lämnar man tydligen sin napp


Sööööt jordekorre! Det är sådan här som Piff och Puff är


En väldigt kamerakåt bagge tror jag. Ni skulle ha sett hur mycket han posade


Sötipöti fölis


Två gravida getter =D


Snacka om minigrisar eller det kanske var vildsvin. Kolla de allra allra minsta. Minimini


Siamesiska tvillinghästar


MAGDALENA OCH EMELIE =D
Fick inte fota Marie och Maria
Magda tycker att jag skulle skriva att hon tycker att hon är ful på den här bilden, så ni vet XD (tycker inte jag)


Anders Lundin som vände sig om precis när jag skulle fota D=


Lars Kristerz XD


ALEXANDER RYBACK =D






Stockholms gosskör
blir en bra avslutningsbild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0