Tiden då alla åker iväg

Ungefär klockan sex idag drog jag till Dungen. När jag kom dit var det bara jag, Daniella, Gabbe och Kitte där! Dött XD Vi snackade lite tills Clem kom. Det var tänkt att vi skulle se på film idag men ingen var speciellt sugen på det. Därför tog vi godiset, chipsen (tyvärr äckliga ostbågar) och läsken och gick en trappa ned till mysrummet. Där pratade vi strunt tills Sandra, Micaela och Micke + två tjejer jag aldrig uppfattade namnet på, kom ned till vårat mys. Då körde vi lite sanning eller konsekvens. Blev dock inte så mycket konsekvens XD Det var trevligt. Vi drog tidigare än tio eftersom vi var så få och Kitte skulle upp tidigt dagen efter XD Jag fick skjuts hem av henne (Y) Hon skulle ändå till stan så det var på vägen.

Synd bara att mamma satt vid datorn. Då kunde jag inte sätta mig här på en gång. Fick vänta D= Vänta så länge att jag fortfarande skulle ha fått vänta om jag åkte kommunalt hem. Buhu. Fick lite abstinens. Vill jag sitta vad datorn vill jag kunna göra det på en gång ju D= Geek... Nu sitter jag här iallafall och har gjort det ett tag. Är lite hungrig. Är fan alltid hungrig nu för tiden D= JAg kanske inte äter ordentligt men det är faktiskt jobbigt. Göra mat och äta mat är inte alltid så kul. Inte när man har bättre saker för sig.

Don't love me for fun
Let me be the one
Love me for a reason
Let the reason be love


Kommentarer
Postat av: sandra'

wo´hoooo :D



ne jag sjunger och gör texten bara, men en annan kille spelar åt mig :D ska fixa låten på torsdag :)

2009-07-11 @ 22:14:47
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: mika

Haha, låter spejsat...jag marie och madde kommer imorgon...synd att du är borta :'(



haha, var kitte med på sanning och konka? xD hörde att gabbe gick då...;-)

2009-07-15 @ 23:26:52
URL: http://talkative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0