Stor skillnad på film och verklighet

Sitter här och lyssnar på Mandy Moore, Switchfoot och New Radicals. Någon som vet vilken film dessa tre passar in i? A Walk to Remember, såklart! Fy, vad jag älskar den filmen. Så underbar! Fick för mig att jag skulle titta på den. Jag var tvungen att kolla på youtube eftersom jag inte har den. JAG VILL VERKLIGEN HA DEN! Har letat i alla dessa tre-filmer-för-99-kronor som finns typ. Kan inte hitta den. Såg iallafall på youtube, som jag redan har sagt. Då får man klicka från del 1 till del 2 o.s.v. Varje del är ungefär tio minuter lång. Det blir väldigt jobbigt när det är så spännande att man dööööör och så tar delen slut! Då måste man leta upp nästa innan "spänningen" förvinner. Dessutom blir det sjukt jobbigt om man klickar på fel del. Det gjorde jag många gånger... jag var för irvig helt enkelt. Jaja, det löste sig tillslut =D Jag var väldigt happy innan jag satte på filmen. Den här gången kommer jag inte att gråta, tänkte jag då men så blev det ju knappast XD Jag grät som en liten baby XD Väldigt mycket tystare dock, eftersom päronen sover i rummet bredvid. Ändå blir jag liksom glad av filmen.. men ändå ledsen. Aja.. komplicerat. Självklart blir man kär i Landon varje gång också. Det är ju så det ska vara liksom. Nu ska jag minsann gå och lägga mig. Är väldigt trött. Förresten var pappa allt annat än glad när har gick upp för att gå till jobbet och märkte att jag fortfarande satt uppe. Oops liksom. Det var bara att lägga sig snabbt. Mamma vaknade också och sade att hon skulle väcka mig tidigt bara för det D= "Vänd inte på dygnet!" Vem var det egentligen som bestämde att man skulle vara vaken på dagen? Det kanske är HON som har vänt på dygnet...

Kommentarer
Postat av: micaela

svar; jo jag tänkte det :p

2009-07-07 @ 19:15:43
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: sandra'

sv; skoja inte hahaha xD

2009-07-07 @ 20:12:03
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0