På sommaren vänder man ALLTID på dygnet

Idag gick jag upp tidigt. Min väckarklocka ringde halv tio. Jag kom upp ungefär tio. Jag och mamma åkte till en tapetaffär och hämtade tapeterna som vi hade beställt. Vi köpte färg till rummet före mitt rum också. Sedan handlade vi massa mat. Vi åkte hem och lastade ur maten. Sedan gjorde mamma våfflor till mig som jag åt. Klockan var runt ett då. Jag var sjukt trött. Jobbigt när man vänder på dygnet sådär. Efter att ha ätit kändes det iallafall lite bättre. Jag vilade en stund i kanske en kvart. Sedan lastade vi in saker som skulle till Myrorna i bilen. Vi har nämligen rensat bort en massa skit. Vi vill inte ha så mycket saker. Dock finns det fortfarande mycket kvar men vi åkte iallafall till Myrorna i Skärholmen med alla våra kassar. Sedan hämtade mamma ut sina glasögon hos optikern. Hon är som ny ='D Sedan åkte vi hem och mös.

Jag har letat från sångböcker som jag köpte på någon bokrea förut. Nu kan jag ju noter så jag har spela lite =D Jag har sett på Bones och ätit jättemycket jordgubbar. Sådär mycket så att det blev för mycket. Blä... Min dator var btw jättekonstig nyss. Man kunde inte klicka på någonting. Eller jo, man klickade men det hände inget. Jag startade om datorn och det var likadant. Sedan gick jag ifrån ett tag och när jag provade igen funkade det. Hmm.. Är inne på gamla MSN nu för det nya funkade tydligen inte men min gamla MSN är ganska ny ändå så den duger åt mig =D

Imorgon blir det Allsång på Skansen med Emelie, Clem och Magda =D WOHOO! Det kommer bli awsm. Ni får ta och sätta på tvn klockan 20:00 och leta efter oss. Förra året var jag där med Maya. Då var jag värsta kändis 8) En inzoomning i typ fem sekunder och massa småglintar. Förrförra året var jag också där med Maya. Då syntes jag inte alls men vad gjorde det? Inget =D Det är inte det som är grejen. Man ska ha roligt! Riktigt skoj. Det kommer vi att ha. Jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0