Grattis på namnsdagen, Elin!


Bara för att det är min namnsdag =D Gammal bild

Inatt sov jag hos Åsa. Åååh! Vilken natt! HAHA! Fast nej, vi sov ganska duktigt. Jag glömde dock min jacka hemma hos Åsa. Det var ju så varmt ute. Åsa var hundvakt. Hade en liten Sam på bara några månader springades runt våra fötter. SÖTSÖTSÖT! Sedan rastade vi mamma hund, pappa hund och random hund mitt på dagen också. Det var mysigt. Vi såg även hela Eva & Adam disc 2. Den med Jeremy, när dom fuskar på prov och när Adam åker med Evas familj till skärgården över midsommaren. Det var trevligt. Vi såg även A Cinderella Story som jag ville se. Den gick på fyran typ i onsdags med jag såg bara slutet. Ville se hela. Obra film. Alldeles för sagolik. Den var nästan dålig till och med. Kanske nästan inte ens nästan dålig. Vi hoppade tvist också. Nostalgi <3 Spelade poker gjorde vi också. Jag vann! Igårkväll drog vi till Dungen var vi bakade chokladtårta och spelade picturenary. Mycket skoj!




Hundvakt Åsa, papa Grabben, Lady och mamma Lassie


Perfekt tajmad bild på Lady


Grabben


Finisen Sam


Skrevslickaren Sam


Tajmad och fin bild på Sam och Åsa


Skrevslickaren Sam och namnsdagsbarnet






Fredrik fastnade i hissen XD


Elin, Bartolomeus, Nosef, Sturkfriborg och Åsa








Kommentarer
Postat av: Åsa

jaaa ;D

mycket trevligt :D <333

2009-07-31 @ 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0