Fjantiga moves i tvsoffan

Dilba - Go easy



Låten på RUSTA reklamen. Jag ÄLSKAR den! Får alltid lite energi när den går på tvn. Är btw värsta experten på reklamer tv4 för tillfället. I min familj brukar vi gissa vilken reklam det är innan dom säger det. Jag är jävligt snabb nu kan jag säga. Min familj har inte en chans! Jag behöver mer konkurens. Är det en utmaning? Svar: Ja. Det får bli snart i sådana fall. Annars kommer det ju nya reklamer hela tiden och de gamla försvinner. Jag älskar Pollyreklamen XD Skrattade asmkt när jag såg den första gången. Älskar när saker du hakar upp sig XD ICAs är ju också bra... såklart =D och Alectas. Han på 100lappen springer så roligt EHHEHEHeheheEHEHEh. Jao,  jag ska sova nu. I MIN EGEN SÄNG! Så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0