Får man favorisera sina kusinbarn?

Värd dag. Var och firade Morris som fyller tre år idag. Lilla sötmajsen. Det var mysigt! Träffa lite släkt och mysa med barnen. Jag är verkligen inte minst i släkten längre, som jag varit i alla år. Helt plötsligt har jag fyra små kusinbarn =D Morris var ett av dem. Finns inte så mycket att berätta. Vi fikade, åt tårta och pratade med släkt. Lekte med alla Morris nya leksaker gjorde vi också. Jag läste en jättesöt barnbok på engelska. Morris bor nämligen i Nya Zeeland men är här över sommaren tillsammans med min kusin Erika och hans lillebror Fred. Pappa Ben åker hem om några veckor bara. Han har brytit benet btw XD Skulle skarka på en sak på någon båt. Fattade inte riktigt.

På morgonen (klockan tolv ungefär) åkte jag och mamma iväg till Babyland för att köpa kläder åt mitt yngsta kusinbarn Melvin. Sedan åkte vi direkt till Morris barnkalas. Vet inte vad jag ska skriva mer. Kan säga att Fred är den sötaste unge jag någonsin sett! Och jag lärde mig att scanna idag. Ben är en riktigt trevligt prick! Jag ÄLSKAR att prata engelska med honom (han kan inte svenska). Hans engelska är så fin XD haha




Såååå underbar bild på Fred och mamma Erika =D


Sötaste lilla Fred <333


Mattias och Tilda leker med Morris tågvagnar


ELIN leker med Morris tågvagnar


Elin leker med Morris tågvagnar och ett förstoringsglas


Elin leker med ett förstoringsglas


MORRIS 3 år! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PUTTINUTTIS


Han är väldigt blyg. Väl medveten om att jag tog kort tittade han gärna ner. Har aldrig hört honom snacka trots att jag vet att han kan och jag försöker prata med honom =p Sååå söt ändå 


Älsklingsmysen Fred


Ben med ett brutet ben XD Ben är så sjukt lik han i Titanic som letar efter diamanten btw 


Barnkalas ftw! Jag borde typ fira min 18årsdag på Lekslottet

Kommentarer
Postat av: Magda

"Milk built this body" :D

2009-07-09 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0