Det kan man verkligen undra

Varför köper pappa tv-bilagan hela tiden när vi inte har en inkopplad tv? Det kan man undra. Vad man kan undra ännu mer över är varför jag tittar i den och jämrar mig över alla bra program och filmer jag missar. Jag börjar antagligen sakna tvn. Det har annars gått bra måste jag säga. Jag har klarat mig utmärkt om jag får säga det själv. Idag har vi fått ur tvn ur mitt rum. Den stod ju där så att gubbarna som gjorde tak och golv skulle kunna arbeta fritt typ. Förhoppningsvis kopplar vi in tvn imorrn och jag hoppas på före klockan tre. Då är det bra tv nämligen! Dem får gärna vara inkopplad när jag vaknar också. För en gångs skull skulle jag bli glad av att vakna av ljud från tvn. Brukar inte vara så underbart annars.

Idag har vi haft farfars syster på besök. Det var många år sedan jag såg henne sist. Mycket händer på typ tre år kan jag säga. Det var iallafall trevligt. Humorn finns kvar hos denna kvinna =D liksom den fanns hos farfar in i slutet. Det är var över tio år sedan farfar dog. Tänk vad tiden går. Ändå minns jag honom så väl. Älskade farfar <3 Birgit, som farfars syster heter, berättade mycket om vad hon och farfar gjorde när de var små. Det var roligt! Pappa och Birgit pratade minnen som vi inte fattade så mycket av XD men det gjorde inget. Jag var jättesocial hela tiden. Somnade i soffan en kvart eller så bara. Kan även informera intresserade om att jag hittat mina älskade skor!!! Det var varit borta hela året. Jag har letat som en galning och nu hittade jag dem, längst inne i en garderob. Jag har haft på mig dem så fort jag fått chansen. Åååh! Mina skor <333 Överlycklig Elin =D

Om ni är ännu mer intresserade kan jag även berätta att det växer ut en visdomstand i Elins vänstra nederkäke. Den är lite störande. Känns som om ett salladsblad har fastnat där typ XD Nu är jag hungrig igen som vanligt men jag har redan borstat tänderna. Undrar om jag ska käka och borsta tänderna igen eller bara gå och lägga mig hungrig. Orkar jag borsta igen? Vilka i-landsproblem. Igår spelade jag basket i två timmar. Det var askul. Jag ägde fetttt! Jag lärde mig att rulla bollen från ena handen uppför armen, över bröstkorgen och ned i andra handen, ni vet.  Nu avslutar jag. Pusseli pusseli <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0