Varför blir jag alltid sjuk när jag inte vill !?

Jag är sjuk. Jag är SJUK! Jag sitter i skolan. Slår vad om att jag har feber. Imorse kunde jag inte prata. Hade jätteont i halsen hela tiden. Jag var hungrig men ville inte äta. Jag tog en kopp te iallafall men det hjälpte inte. Jag måste till Dungen ikväll så jag vill inte gå hem, även fast jag borde. Jag kommer inte palla dagen om jag inte går hem, men går jag hem kan jag inte åka till Dungen. Snuvig, ögonen rinner, feber, ont i halsen, ont i huvudet. Jag var sjuk förra torsdagen också. Nej, nu ringer jag pappa.. eller neej, jag åker hem ändå. Eller neej eller jo. Jag orkar inte. Jag åker hem nu. Jag ska bara sjukanmäla mig. Fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0