Skräckfilmer?

Jag har aldrig förstått mig på det här med skräckfilmer. Har aldrig tyckt att det är speciellt kul att bli rädd - för en film. Iallafall inte om det bara är läskigt utan någon som helst logik. Visst, andra kanske gillar att bli rädda. Okej, kul för dom... men jag kom på en sak på övernattningen. Jag har aldrig hört någon säga att en skräckfilm är bra! Det är alltid något fel på alla filmer. När man pratar om skräckfilmer säger alla alltid "ååh! jag har sett den sämsta någonsing" typ. Antingen är slutet för dåligt, effekterna dåliga, förutsägbart, inte tillräckligt läskig eller allt bara ologiskt. Säkert flera anledningar. Vad är folk ute efter då? Det kan de ju inte veta om de inte har sett en perfekt skräckfilm. Eller jo.. ifall slutet är dåligt kanske de kan tänka ut ett bättre slut. Är det regisörerna det är fel på? Någon måste ju gilla skräckfilmerna som görs men jag har inte träffat någon som gör det. Kanske bara har blivit så av en ren slump? I så fall är mitt blogginlägg helt meningslöst. God natt, skola imorgon <3

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, skräckfilmer suger XD

2009-01-08 @ 00:29:38
URL: http://rapekitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0