Mysig morgon

Vaknade en timme förtidigt idag. Egentligen bara en halvtimme men OJ vad lång en halvtimme kan vara. Vad kort en halvtimme kan vara också. Orsaken till att jag råkade gå upp så tidigt är att jag alltid snoozar en halvtimme på morgonen. Idag vaknade jag tidigare än klockan och vara jättepissnödig xD Jag ville inte gå upp före klockan så jag låg ändå kvar tills klockan ringde. Jag gick upp på andra ringningen! Helt sjukt! Det gör jag aldrig xD Först när jag var klar sen så undrade jag vad jag skulle göra men då insåg jag att jag verkligen kunde äta en ordentlig frukost idag. Tänka sig! Det var länge sen jag gjorde det på en vardag. Jag kokade te och bredde (eller vad heter det) på många mackor med olika pålägg. Nu på senare tid har jag varit tvungen att ta med mig min frukost på bussen för att jag inte hinner äta den hemma. Det här var plåster på såren. Sedan hann jag ju blogga lite också som ni ser men nu ska jag ta på mig jacka och halsduk och gå ut i dessa minusgrader. Farväl :D


Frukost is the shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0