Min natt och bildproblem

Jag gick och lade mig klockan 19:00 igår. Sjukt va? Jag var så trött när jag kom hem! Först när jag kom hem så somnade jag i soffan och sen åt jag mat. Jag hade inte käkat någon frukost. Jag äter alltid frukost! Men jag tänkte inte på det. Jag ville bara sova igen men mamma tvingade mig att damsuga sängen och bädda D: Det var inte kul. Jag skulle kunna ha somnat på golvet... och sedan sa mamma att vi skulle åka på middag hos min farbror med familj typ. Jag ville inte. Jag ville verkligen inte. Mamma gav mig skuldkänslor också när hon började snacka om att de ville att jag skulle komma. Det var inte kul. Jag började gråta! Bara för att jag var så trött. Jag tyckte så synd om mig själv. Så kan det gå.

Mamma och pappa åkte iväg själva och jag gick och lade mig på en gång. Somnade på en gång. Sov jätteskönt i nybäddad säng till klockan 23:00 då jag trodde att klockan var 11:00 först. Jag trodde att det var morgon men sedan hörde jag att mamma och pappa kom hem ifrån min farbror. Jag gick upp och typ hälsade och hjälpte mamma att maila och så gick jag och lade mig igen. Jag somnade ganska fort ändå. Jag drömde jättemycket hela natten. Var helt förvirrad när jag vaknade xD Jag vaknade klockan nio. Jag trodde att jag skulle vakna pigg klockan sex typ och tänkte ta en promenad men klockan nio var jag fortfarande trött. Vi har antagligen möss på övervåningen. Över mig bor det delvis ingen. Det är ett tomt utrymme. Mushotell. Jag låg och var arg på att det lät så mycket och sedan somnade jag igen och vaknade klockan 12:00. Då gick jag upp och åt frukost typ :p
Jag sov alltså 19:00-12:00! Jag tror inte att jag kommer att vara så trött när jag börjar skolan imorgon.


-äta fot-

Jag hade lite otur tidigare idag. Jag stör mig på alla bilder i mappen där alla bilder man laddar upp hamnar och jag tänkte ta bort dom. När jag hade börjat ta bort insåg jag att de försvann från inläggen också! Bajs. Måste jag alltid ha alla dessa bilder i den där mappen då? Bajs. Jag var tvungen att sitta och ladda upp varenda bild som jag hade hunnit ta bort igen. Bajs. Jag gillar inte när det är massa bilder utan ordning helt plötsligt. Bajs. Jag kommer knappast våga ta bort bilderna igen men hallå!? Jag kommer alltid störa mig på dessa bilder och varje gång jag ser dem kommer jag vara sur D:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rätt tidigt! :P

2009-01-06 @ 19:34:23
URL: http://johannaabj.blogg.se/
Postat av: Stoff

Elin goes Jag är trött och hatar bilder? ^^

2009-01-07 @ 21:50:36
URL: http://mesmermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0