Min lunch är min frukost

Nu sitter jag i skolan och äter min lunch i klassrummet. Vi missade lunchen idag. Tur att jag inte hann äta frukost då så att jag tog med mig smörgåsar. Jag har precis haft boksamtal i svenska om boken "Sång till en fjäril" av Maria Küchen. Mums! Bra bok, men det gick skit. Vi skulle gå runt två varv men vi hann bara ett varv. Tycker ändå inte att folk sade så mycket ändå som inte var nödvändigt. Jag sade knappt något alls så jag blev jättebesviken när det bara blev ett varv. Jag satt därför kvar efter lektionen och berättade mer om min bok. Stackars läraren = ingen rast ^^ jag är fortfarande inte nöjd. Åååh! Jag skriver hellre uppgifter än pratar. Jag får aldrig ur mig vad jag vill säga. Speciellt inte när det är betygspress och sådär. BAJS!

Nåja.. måste bara säga en kul sak innan jag glömmer bort det. Jag har börjat kolla på namnen på tunnelbanorna. Jaa, de nya ( som inte är nya längre men ändå nyaste) tunnelbanorna har ju namn på varje vagn. Jag tror knappast att någon vagn heter likadant. Det skulle ju förstöra poängen. Hursomhelst åkte Jonas, Adam och Kent förbi åt andra hållet när jag åkte från skolan i tisdags. På onsdagsmorgonen när tunnelbanorna stannade samtidigt på en station såg jag Jonas, Adam och Kent igen xD och nu imorse när jag åkte till skolan åkte jag förbi dem igen XDXD Jag har aldrig sett samma tunnelbanevagnar två gånger ens så jag blev jätteförvånad över det. Nu har jag sett dem TRE gånger! och har aldrig har jag åkt i dem, iallafall inte vad jag vet. Det är ett tecken XD Nej men.. jag åkte inte ens samma tid på morgonen ju D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0