Kul att man kan vara till nytta ibland också

Nu har jag precis hjälpt syster att bränna fyra cd-skivor. Jag skulle också bränna några om jag hade några tomma skivor.. men Elin är ju fortfarande väldigt pankish *suck* Jag hjälpte iallafall syrmin att bränna skivor. Bra att jag kan lite saker iallafall, fast jag hade aldrig bränt skiva förut. Inte för att det är speciellt svårt. Den kom ju t.o.m. ut själv liksom. Som tack för hjälpen fick jag massa bra låtar till datorn min. Det är ju alltid trevligt! Jag som precis hade tröttnat på i stort sätt alla mina låtar. Vilken timing asså *tummen upp* Hittade massor med låtar som jag VERKLIGEN tycker om på systers feta cdmp3 :D Helt slumpmässigt hittade jag den låt jag skulle ladda ner när jag upptäckte att min nedladdningssida kraschat. Det måste ju bara ha varit på tur ^^

Nu sitter jag och lyssnar på låtarna och försöker göra någon sorts sortering. Det är svårt, men det går bra ändå. Jag borde dock egentligen träna på min sångläxa tills imorgon. Borde iallafall göra dans och rythmikläxan, eller pianoläxan, eller svenska läxan.. eller.. matteläxan :| Hoppas inte någon i famijlen läser det här någon gång så att de tvingar mig att göra detta också :| Skvallra inte. Nu ringde Lina som kommit hem från Norge så jag ska nu snacka med henne natten lång.

Kommentarer
Postat av: Lina

hej hej XD lina <3 (T) :D:D hahahahah jag är trött XD hahaha puss <33

2009-01-26 @ 16:32:22
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: Alina

eller hur! haha:D

2009-01-26 @ 20:22:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0