Grafer suger

I stort sätt alla lektioner (förutom musiklektionerna tack och lov) handlar nu om grafer. Jag avskyr grafer! Kanske för att jag inte fattar.. eller så är det helt enkelt bara sååååååå tråkigt att man vill spy. Det var heller ingen idrott idag. Vi gick dit ändå och bytte om FÖR INGEN HADE SAGT DET TILL OSS D: Elakt! men tur att det inte var idrott överhuvudtaget.. eller asså ifall vi hade haft lektionen något annanstans, typ ute eller något så hade vi ju fått frånvaro.. jag gjorde dans-och rythmikläxan sålänge. Svårare än jag trodde eftersom min låt som jag valt bytte taktart hela tiden D: Det tänker man ju inte precis på när man lyssnar på en låt. Jag tänkte bara på att den hade lite verser och lite bryggor. Kanske någon liten refräng också ^^

Igår var det måndag. Det var sångdag! :D Allt gick bra, trots att jag inte övat så mycket som jag borde, trots att jag hade ont i halsen på morgonen och trots att jag inte hann dricka mitt te. Det gick faktiskt ännu bättre än det brukar. På sånglektionen erkände jag att jag inte övat så mycket men hon brydde sig inte så mycket. Vi körde iallafall igenom låten och efter mycket teknikstuff så KLARADE JAG DET! Ommfg! Jag klarade att sjunga med bröströst som vi övat på enda sedan jag fick denna sångpedagog och det var i mitten av förra terminen ungefär. Det var inte så omöjligt som jag trodde, fast jag just nu kommer jag inte ihåg hur jag gjorde.. men jaja.. jag KLARADE DET OCH JAG ÄR FETT STOLT! 8D Orkar inte skriva mer om måndagen. Vill inte var värsta nörden som bloggar om olika saker VARJE dag. Det var anyway en bra dag.. till skillnad från tisdagen känns det som just nu D: Nåja, kanske får dagen en vändpunkt. Hoppashoppas. Snart har jag piano och ska visa mina skills när jag ska spela "Gubben i lådan".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0