Det var längesen jag vara såhär trött

Jag skriver om övernattningen nu dagen efter. Jag orkade verkligen inte skriva igår. Berättar mer om det sen. Ledaren hämtade mig och vi drog på en gudstjänst först. Sedan fick vi springa för att hinna till bussen men vi hann iallafall. Vi åkte buss och sedan tåg och så gick vi långt! Det kanske inte var långt men det var väldigt kallt! Vi gick till Tom tits! Jag var där senast i typ trean? Det var längesedan i alla fall. Det var ju gratis nu och man kan ju liksom göra saker där inne. Experiment och sådär xD Dessutom kanske man lär sig saker. Eller jag lärde mig inget nu men när man kanske gick i trean var det ju roligt! Intressant att lära sig :p Jaja blablabla...


En månads kvarglömda kepsar


Cool skugga typ fast det syns inte så mycket


Äntligen en stol i min stolek. Vi fikade lite men inte jag för jag är bäst på att spara mina pengar nu år 2009


Sofie on tha big chair medans hon pratar med Joel


Lättroade i blåsten


Något jag skulle kunna önska mig
på riktigt


Lättroade på cykelbanan
Där lärde jag mig en sak faktiskt! En cykel kan drivas framåt bara genom att svänga


Clementine, Emelie och Marika
på väg tillbaka to tha church


Sofie och Marie och jag satt där bredvid :D

Sedan var det övernattning i kyrkan. Jag tog inga bilder. Hade inte en tanke på det. Vi gjorde iallafall lasagne och åt glass. Lekte lekar :D och typ spelade spel. Vi lekte kortleken (sätt dig i andras knän typ) och norsk mörk kurrgömma (en gömmer sig och alla andra letar typ) och Maffia (en rolig mördargrej). När alla andra såg skräckfilm spelade vi Tjuv och polis. Det blev helt dåligt xD Vi blev bara arga och så vann poliserna typ på en gång = inte bra för jag var tjuv. Vi typ pratade och drack saft istället.

Sedan var skräckfilmen slut och alla berättade hur dålig den var. Sen blev vi trötta så jag och Sofie gick och lade oss på hennes dubbelluftmadrass som hon hade blåst upp själv (A) Vi hörde hur de andra typ spelade gitarr och sådär. Vi orkade verkligen inte var uppe och det kändes inte som om vi skulle missa något viktigt ändå. I alla fall jag somnade och sov tills de andra snubblade inte och väckte Elin. Elin är inte glad när hon blir väckt. Jag blev ett argt monster. De andra pratade och jag kunde inte sova. Jag behövde sova! men jag förstod att de andra ville prata istället. Jag skulle också ha velat prata om inte jag var så trött. Till slut somnade jag iallafall. Vaknade flera gånger på natten, fast det brukar man ju typ göra när man sover flera stycken och sedan på morgonen fortsatte jag sova när de andra gick och åt frukost. Sedan packade jag iallfall ihop mina saker och var fortfarande jättetrött och fick skjuts hem av ledaren. Hon brukar skjutsa hem mig eftersom jag bor längst bort och hon åker typ förbi mig när hon ska hem till sig.

Jag kom hem och var jättetrött fortfarande. Mamma hade tvättat mina sängkläder och det var inte bäddat så jag gick och lade mig i soffan och sov en stund. Berättar om mitt sömnbehov i ett inlägg senare :p Farväl <3


Kommentarer
Postat av: Magda

"Äntligen en stol i min storlek", HAHA :D

Åh jag dör, fett fint smink Clementinen har! :O

2009-01-09 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0