22:22 - Vad önskar man sig ?

Jag satt här och tänkte på vad ska skulle ha för rubrik idag. Jag kom inte fram till något. Gick och hämtade kameran för att kunna ladda över bilder och när jag kom tillbaka var klockan 22:22. Då får man ju önska sig något (och så ska man slå i något gjort av trä och jag slog i datorbordet..). Jag hade ingen aning om vad jag skulle önska mig. Det är ju bra det! Då har jag tydligen allt. Jag önskade mig en bra bloggrubrik. Bra? Kanske inte, men jag är nöjd. Jag är inte så vidskeplig egentligen. Tycker bara att det är lite roligt att önska sig saker eller hålla andan när man åker genom lilla samhället Lyckan.


Nu har det varit 2009 i 46 timmar, 38 minuter och sju sekunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0