Rubriken är ändå viktig för att väcka läsarens intresse ...

Jag vaknade när jag började skolan. Nej, det gjorde jag faktiskt inte. Jag skulle upp halv sju och duscha men jag snoozade i en och en halv timme. Då gick min buss. Det värsta är att jag bara skiter i det på morgonen. Jag bara snoozar ändå typ. Ingen självkontroll alls! Jag vet inte vad jag ska göra. När jag var klar i duschen DÅ började jag skolan. Jag bestämde mig för att skippa första lektionen och fokusera på att äta ordentligt på morgonen och blablabla istället. Det är faktiskt viktigt. Synd bara med närvaron. En lektion spelar egentligen ingen roll i min guldstjärnenärvaro (A) Jag hade samhälle. Eftersom vi bara har samhälle torsdag och fredag och jag var sjuk i veckoslutet båda veckorna innan så är jag lite lost nu. Dessutom är ekonomi inte min starka sida. Det är tragiskt faktiskt. Varför skulle de ha läst just ekonomi just!? Inte en chans att jag kommer att orka ta igen detta helt själv D:

Jag hade mentorstid där vi som vanligt typ bara snackade om lunchen och sedan gick och åt den. Hade gehörs och musiklära. Vi var coola med rythmer. Jag hade bara ett fel. SKILLAT jag vet. Eller jag vet inte hur många fel de andra hade.. men jag trodde att jag skulle ha fler fel. Inte för att jag trodde att jag hade gjort fel, för då skulle jag ju inte ha gjort som jag gjorde, men det brukar faktiskt vara svårt. Sedan hade jag musik och kommunikation. Det var mest en introduktion eftersom vi fått en ny lärare. Egentligen har vi fått tillbaka den riktiga eftersom den förra var vikarie men hon var ändå ny för oss. Iallafall i detta ämne. Vi pratade mest och så hade vi avslappning. Toppen att nästan sova på en lektion i skolan när man får! Det var underbart. Sedan slutade vi. Jag gick på extra matte för att jag är mycket duktig.. kanske. Jag fattade faktiskt något av denna bajsiga ekonomi. Underbart!

Sedan slutade jag skolan och åt hem och åt en stort och mysigt mellanmål. Hann bara äta och kolla busstider innan jag åkte till kyrkan. Vi skulle på bio. Spännande! I taket lyser stjärnorna. Underbar film! Jag gillade det stenhårt. Jag grät dock inte, fast jag borde ha gjort det. Många grät men inte alla. Det är en svensk film men bra för att vara svensk. Mycket känslor. Lite oförutsägbar. SÖT KILLE! Asså omg, vad Tsatsiki (han som spelar honom) ÄR SÖT! Lite störande faktiskt. Jag kunde inte riktigt fokusera på filmen när hon log. SÅ JÄVLA lsdhghkjsghka SÖT! <3 Han skulle man inte säga nej till. Höhöhöhöhö... fast joo, egentligen men jaja. Jag tror att jag köper filmen när den kommer ut. Sedan kollar jag på Tsatsikifilmerna inatt (A) fast jag borde egentligen sova. Ingen sovmorgon imorgon. Det är kördag 10:00 - 16:00 vilket gör att jag missar frivilligfesten, lol. Ingen stor buffé till Elin. Det ska ändå bli jätte jätte jätte jätte kul med kördag. Det brukar vara segt att ta sig dit men sedan brukar det bli underbart ändå. Jag hann tyvärr inte göra några plättar till mig ikväll så det får bli mackor till matsäck. Det går ju också bra. Jag ska försöka plugga när jag kommer hem sedan. Vi får se hur det går. Nu ska jag sova så att jag är pigg och glad imorgon med massor av energi. Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0