Riktiga krigare åker tunnelbana

DET VAR SÅÅÅ JÄÄÄÄVLA KUL! ÅÅÅH! Lätt den roligaste gången jag har spelat laserdome! Vi var precis lagom många, 15 personer, och vi spelade lagom länge, i 40 minuter! Man hann liksom inte bli för trött men fick ändå "ta del av" banan XD Det var två lag. Syd (vi) var röda och nord var blå. Blå var ju helt sjukt bra så vi torskade men ifall han som var bäst hade spelat i vårt lag hade vi faktiskt vunnit så det var inte så stor vinstskillnad. Jag kom på åttonde plats (av 15 då). Det var jag väldigt nöjd med. Först när jag fattade att man kunde kolla så var jag på 13:e plats. Sedan träffade jag en person och kom på 12:e xD Sedan gick det jättefort och vips var jag på åttonde. Syster och Carita spöade skiten ur brorsan XD Eller ja.. typ. Syster kom 4:a, Carita 5:a och bror blev sexa. Kan verkligen rekomendera att spela lasedome. Spelar på Cybertown St Eriksgatan vid Fridhemsplan. Det är så braaaa! De har gjort om du mycket sen jag var där sist. Det har blivit mycket bättre :D

Efteråt åt vi på McDonalds. Jag brukar alltid köpa lilla menyn. Det var länge sedan jag åt på Donken nu. Jag orkade inte äta allt D: Helt otroligt! Jag orkar alltid. Jag behöver inte ens proppa i mig. Det var faktiskt konstigt! Fast jag var inte så hungrig innan jag åt men jag hade ändå inte ätit sedan halv tre. Vi åt typ sju kan jag ju tillägga. Hursomhelst fick jag och Sofie skjuts av brorsan tillbaka hem till mig och sedan tittade vi på Postkodsmiljonären (lol) medans vi väntade på att hennes pappa skulle hämta henne. Vi skildes åt men träffas imorgon igen :D Då ska Erika ha filmkväll! Det var så länge sedan jag träffade underbara Erika. Det är verkligen på tiden :D


Precis som rubriken lyder: Riktiga krigare åker tunnelbana för det gör dom bannemej


Yeah, jag gillar't !  


Lag Syd! Jonas (som dock bytte lag och orsakade vår förlust), Iza, Björn, Carita, Elin, Maryam, Emma och Sofie


Lag Nord som jag inte alls vet vad dom heter, eller jo, några men jaja.
Visst tog jag en mycket bättre bild på deras lag än vad de tog på vårt !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0