10 onödiga saker att veta om bl.a. mina tänder.... lol



1. Jag har aldrig haft hål i tänderna ..
2. .. men jag slog ut en halv tand när jag gick i fyran och skulle springa till fritids..
3. .. så min högra framtand är halvt gjord av plast
4. Denna plasttand lossnade en gång när jag åt persika så jag fick åka till tandakuten
5. Jag borstar tänderna med eltandborste ibland
6. En gång när jag hade borstat med eltandborste ett tag och skulle borsta med en vanlig fick jag träningsvärk i armen
7. Jag tappade min första tand när jag var sex år
8. Jag tappade min sista tand när jag var elva år
9. Om jag inte borstat tänderna på kvällen får jag dåligt samvete och har svårare att somna för att det inte känns så rent som det borde
10. Därför tycker jag om att borsta tänderna. Nu ska jag gå och göra det och lägga mig tidigt!

Fail och väldigt onödig lista men som krävde mycket efterforskning för korrekta årtal XD Jag bara kände att jag ville skriva detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0