Musik: Älskade ängel, du är sann och du är en man

Dagen var underbar! Jag träffade Åsa. Vi såg Rhonny och Ragge och lite Hem till Midgård. Det är vår humor det. Vi pratade mycket och umgicks. Underbart! (vad jag skriver underbart mycket egentligen...). Vi tog mycket kort och spelade hockeyspel :D Jag har typ aldrig spelar hockeyspel. Min bror hade ett när jag var liten men det fick inte jag spela på D: Vi käkade mat, fish and chips :D Jag tänkte på underbara England <3 Runt sju skulle Åsa spela innebandy så jag fick skjuts till Tumba och åkte hem.





Söta underbara underbara underbara prinskorv <3

Kommentarer
Postat av: sandra

åååh vart kan man se hem till midgård?:O:O ja ÄLSKAR det!

2009-02-24 @ 15:51:19
URL: http://Http://remembersandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0