Jag har mycket att göra denna vecka

Att göra:

  • Komma i tid till varje lektion, även de på morgonen
  • Göra klart alla mina rester
  • Jag ska presetera mycket bra på alla karaktärsämneslektioner också, som man ibland kan ta lite oseriöst men inte denna vecka
  • Jag ska hinna träna på torsdag OCH hinna till Dungen
  • Jag ska inte småätat något i veckan (vilket jag redan bröt idag, måndag, men jag får fortsätta kämpa)
  • Jag ska städa mitt rum ordentligt
  • Köpa present till pappa
  • Ladda ned alla Motownlåtarna och skriva ut noter

Dessa är mina rester:

- Muntlig presentation av retorisk dikt i svenska
- Skriva ett mejl om Charlotte Löwensköld-teaterns scenografi i svenska
- Skriva Version 2 av min novell i svenska
- Göra hemuppgift 10 - 20 på uppgiftsbladet Geometri i matematik
- Examinationsuppgift "Turnébussen" i Matematik och Datakunskap
- Läsa ut engelskaboken "Ways to live forever"
- Skriva en "reading log" om boken
- Rita en "poster" om boken
- Ha ett boksamtal om boken XD
- Skriva en "Wordlist" med ord från boken "Ways to live forever", filmen "Control" och något mer typ
- Skriva ett "Cover letter"
- Skriva en motion enligt mall i samhällskunskap
- Svara på frågor om riksbanken i samhällskunskap
- Göra examinationsarbetet i samhällkunskap
- Svara på en jobbig enkät
- Lära mig spela ackorden med rätt baston på piano i låten "Morning has broken"
- Träna på "HEEEJ" och "VINIVINI" XD
- Träna på låten "Cry me a river" (inte justin timblelakes)


YES! Jag älskar att ha mycket att göra så att jag bara blir stressad och inte hinner göra något! Men nästa vecka är det lov! Då ska jag pusta ut. Jag ska på Cybertown. Ha filmkväll hos Erika. Mina monstrar från Värmland kommer och hälsar på. Kanske ska jag också  "tågluffa". En liten spontan tanke bara. Jag har inte frågat grabbarna än (A) Vet inte ens om de är hemma. Iallafall.. och på söndagen ska jag ha söndagsskola med Clem. Hoppas det går bättre den här gången XD 

Väldigt kort om dagen
Jag försov mig inte. Jag hade lockigt hår. Helgen hade tydligen varit.. händelserik. Vi presenterade vår turnebuss och det var helt KAOS. Hej IG.. men kul var det iallafall. Emma var sjuk så jag fick sjunga helt själv med "bandet" på ensemblen. Usch, vad läskigt det var, men jag tror att det gick bra ändå. Jag fick höra på min sånglektion att jag har nått alla MVG mål på nivå 1 i sång. UNDERBART! Jag tappade min hörlursplupp på mitt headset och letade länge men förgäves. Tur att jag har många extra. Var på kör! Det var trevligt fast jag kom lite försent.


Kommentarer
Postat av: sandra

haha men altså, en ostbåge PÅSE :D HAHA xD

2009-02-16 @ 22:58:17
URL: http://Http://remembersandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0