Fy fan för riktigt fin film!

Jag såg filmen Hot chicks på tv4 nyss. Det var en brud, Jessica, som bytte kropp med en man i typ 30-40 årsåldern som typ en tjuv. Jag skulle kunnat skriva om mina funderingar om man skulle kunna låtsas att man bytt kropp med någon. Tror ni att någon skule kunna gå på det? Det är dock inte det jag ska skriva om idag. Det var så jävla fint i en scen. Brudens grabb. Billy, och hans polare satt och snackade i omklädningsrummet och hon som var en han men egentligen en hon (lol) städade därinne. Billy berättar för hans polare hur mycket Jessica betyder för honom. Det är såååå romantiskt att man bara SMÄLTER! Det är så fint! Sedan träffar Billy Jessicas riktiga kropp som är ute och går typ, men som egentligen är den 30-40 åriga mannen på insidan. Billt stannar och pratar med "Jessica" och hon/han (mest han) tar Billys pengar och bilnycklar och han bara står där och typ bah: "Okej, som  du vill. Jag gör allt för dig" typ och så kör "Jessica" iväg. FATTA VAD HEMSKT! Jag skulle lätt kunna börja gråta FÖR EN FILM, men det är ju så fint! Hittade klicket på youtube. Slänger in ett till när de träffas i trädgården också <3

Första klippet man får se med Jessica och Billy tillsammans 5:23 - 7:30


Billy berättar för hans polare, vad Jessica betyder för honom. Titta från 4:38, eller egentligen 5:50 - 7:06 typ <3


När "Jessica" tar Billys bilnycklar 4:57 - 6:40


VISST ÄR DET SORGLIGT!? Det var egentligen ingen fråga det var ett konstaterande. Tänk om det var så på riktigt! USCH VAD HEMSKT! Jag mår inte bra av att se sådana här scener. Varför tror jag alltid att filmer är på riktigt !?

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha det roligaste i filmen är ju när han börjar gråta när han städar och ba "någon har skitigt i skåpet" AHAHAHAHAH BARA JAG TÄNKER PÅ DET SÅ GARVAR JAG XD

2009-02-22 @ 17:44:39
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0