Nu har jag hittat hem

Jag sökte på MAJS på facebook. Konstigt att jag inte gjort det tidigare. Hursomhelst hittade jag den ultimata facebookgruppen som passar mig helt PERFEKT! Det är som att jag kunde ha gjort den själv.

Informationstext: "Majs är en grupp för dig som känner att Majs är ett bra sätt att uttrycka sig. Man kan inte förklara majs. "Majs är bara majs." Majs passar bra i alla tillfällen. Jag är en majs. Så vad säger du? Är DU en majs?"

Det är ju så man blir tårögd. Jag gick genast med. Nu kan jag somna gott. Jag var bara tvungen att skriva detta innan John Blund fick tag på mig. Jag borde har gått och lagt mig för länge sedan men ni vet säker hur det är att sitta vid datorn på natten. Det är en speciell känsla. Majs.






Kommentarer
Postat av: Suss

För jäkla gott är majs ja, nån favo sort?

2009-12-06 @ 12:00:33
URL: http://mastercat.webblogg.se/
Postat av: julclaude

haha så vad säger du? är du en majs? hehe självklart är Elin en majs =)

2009-12-06 @ 13:41:34
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0