Nu är det jul här i mitt rum

Igår städade jag mitt rum hela dagen. Jag har verkligen städat ordentligt! Bytt sängkläder, damsugit UNDER sängen, flyttat runt alla möbler och dammat varje synlig yta. Det brukar jag inte göra när jag städar så det behövdes verkligen. Jag tog dessa bilder inatt runt klockan två. Då hade jag inte tid att lägga in dem på datorn. Det fick bli nu istället. Jag gjorde en städjulsång.

Nu är det rent igen
Och nu är det rent igen
Och efter rent så kommer smutsigt
Nej, det var inte sant
Nej, det var inte sant
För där emellan kommer trivsamt







Varje år får jag en tomte av mormor =D
















Mina bebistomtar! Dom fick alltid sova i min säng förut :') Nu får dom sitta bredvid istället






Mamma köpte en kass julskiva på rea. Tur att vi har fler




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0