Mina vackra julklappar 09

Jag publicerar ändå ett bild på julisarna (värdelös förkortning) trots inlägget under.

Platt- och locktång
Musikbok
Converseplånbok
Vantar
Vinterstrumpor
Kontanter


Förresten, jag hade en bra jul! Min kära familj + bonusmedlemmar. Vi åt, såg på tv och myste. Syrrans pojke trodde att han klappade syrran på foten. Jag trodde att syrran klappade mig på foten. Fail HAHA! Det skrattade vi åt. Jag och mamma var på midnattsmässan i kyrkan och träffade söta julälskare. Bra dag. Bra midnatt.

Min juldag såg ut som Rebeccas: http://alltutom.blogg.se/2009/december/juldagen.html?_tmp=2a97760c9b6123476caefddfa8ef34e4d4032a97. Juldagar ska se ut så. Är det inte konstigt förresten att juldagen kommer efter aftonen?


Den juligaste bilden jag har på mig själv. Magdas minijul 08

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Gillar fotincidenten!

2009-12-27 @ 11:15:30
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0