Jag har sett filmen jag absolut inte skulle se

Igår tog jag tog jag en buss kvart i tre på eftermiddagen. Jag var tvungen att hinna till Tumba före 15:17. Bussen skulle ha varit framme 15:12 men jag den var sen redan vid min hållsplats. 15:17 gick bussen med Erika på. Jag stod mitt emot bussen vid de sista trafikljusen. Damn it! Jag missade alltså Erikabussen. Jag svor lite grann och insåg sedan att bussen som Erika tog åker runt jättemycket i början. Alltså skulle jag kanske hinna springa ikapp bussen. Det var värt ett försök. Japp, jag hann.. och alla på bussen såg hur jag sprang. Pinigt. Jag satte mig bredvid Erikagullet och vi pratade om vad som hänt de senaste månaderna då vi inte träffats. Det är alldeles för sällan jag träffar mina gamla högstadiepolare. Det var på tiden.

Jag och Erika hamnade någonstans långt borta vid en Ica och mötte en Christoffer iförd hatt. Vi väntade i några minuter på Sofieälsklingen som vi såsmåningom skymtade bakom en snödriva. Vi sprang in på Ica och köpte välsockrat godis och julmust med extrapris. Sofie, som har personalrabatt, fick betala sålänge. Vi gick upp för en jäääääääätteeeeeeeelåååååååång backe. Jisses Amalia. Det var en pina. Tur att jag inte bar läsken. När vi var uppe, sådär en timme senare.. typ, var vi plöstligt hemma hos Christoffer. Vi mötte minibrorsan (eller kanske inte jättemini) Viktor som låg i soffan och tittade på Svärdet i stenen. Minnen.

Vi började med att titta på Star Wars. Den första filmen som kom ut. Det var en VHS. Minnen. Den kom ut 1977. FETT COOLT! Iallafall, inte så bra film faktiskt. Jag trodde den skulle vara bättre iallafall! Nåväl, alla säger att tvåan är bättre. Jag skulle ge den en chans ifall jag hade den. Det kanske jag har? Whatever. Efter Starwars kompletterade vi lite med The Notebook! En riktigt snyftare. Jag ÄLSKAR the notebook! Det bildades pölar på golvet! Nej okej, det gjorde de inte. Hursomhelst så spelade vi Rockband sen! Jag har aldrig spelat Rockband. Det var askul! Vi spelade inte så länge dock eftersom jag nästan slog huvudet i taket när Viktor hittade Janne Långben - the movie i ett skåp. Den såg vi. VIIILKA MINNEN! Jisses. Det är asbra den filmen asså. Stackars Max! Stackars Långben! Aaaaw

Efter Långben såg vi Pirates of the Cnåntingsomjagintekanstavamennivetvilkenfilmjagmenar. Jag blev tvingad! Jag har alltid dissat dessa filmer. Jag har sagt att dom suger fast jag inte sett dom. Kan lägga till att jag avskyr när folk drar förhastade slutsatser och bestämmer sig för vad de tycker om någonting utan att ha givit det en chans. Precis så hade jag gjort. Dragit förhastade slutsatser alltså. Det var nog bra att jag såg filmen. Jag hade ju mina aningar om att den skulle vara bra eftersom alla gillar den så mycket och jo, den var ju bra. När PiratesofC var slut var klockan runt två. Vi skrattade åt allt. Jag har inte haft såhär kul på länge. Det måste göras om! Jag ville inte dra men det blev bäst så XD Jag, Erika och Sofie hem till Sofie och sov. Det var mysigt. Vi sov som vi brukar. På tvären.


Erika, Sofie och Viktor


Kameraskygga Christoffer


Det är så töntigt att fota tvn


Rockbandgitarrer


Den sötaste och mjukaste katten jag sett tror jag
Förresten är Sofies katt OND! Jag är på riktigt rädd för den


Sofies judorumpa
Sofie: Kommer min rumpa hamna på din blogg nu eller?
Elin: Räkna med det


A baby i born
(katten bet Viktor i näsan HAHA)


Kommentarer
Postat av: Alina

yes det har jag:)

2009-12-30 @ 17:33:23
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0