Jag har ingen att-göra-efter-jag-dör-lista

Typiskt. Jag har hållt på med ett Quadrapopspel hela veckan. Jag skulle minsann lyckas få minst 1 000 000 poäng nu. Lyckades jag? Nej. Jag slutade tänka. Då gick det skit. Jag kom upp i 826 920 poäng. Nytt personligt rekord men JAG MÅSTE FÅ 1 MILJON någon gång. Jag SKA lyckas! Det står på min göra-innan-jag-dör-lista. Jag har sovit fyra timmar inatt. Jag hade behövt fler. Tur att det är lov. Jag åkte iväg till Farsta och sjöng in pengar till kören. Om vi sjunger med Rädda Barnen-bössor i två timmar, en gång varje jul så går 10 000 kronor rakt ned i körkassan. Najs. Jag har inga vinterskor och trodde att två lager strumpor skulle räcka. Tji fick jag. Det kändes som att jag gick på två isblock redan efter en halvtimme. Det var trevligt iallafall. Jag stod på kanten så jag fick flest slantar i min bössa. Min bössa var tyngst på slutet. Awsm.

Jag åkte hem och lade mig i soffan med fötterna omsorgfullt omstoppade med varma filtlager. Jag låg där i tre timmar typ. Sedan började mamma klaga på att jag inte hjälpte till något. Alla städade och fixade eftersom vi skulle så "barn-och-barnens-partner-besök". Jag surade och kände mig deppig medan jag sakta damsugade vardagsrumsmattan. Bror kom hem med söta Carita i handen. Systers pojke Johan kom och hälsade på. Bror och Johan träffade varandra för första gången. Vi åt god lasagne på finporslinet och åt blåbärspaj till efterätt. Mums. Pappa satte sig i blåbär HEHE. Nu är jag väldigt trött. Jag ska försöka lägga mig nu. Hoppas att det går bra. Jag måste upp tidigt imorgon också, men SEDAN är det slut på tidiga mornar. Jag har knappt några planer alls på hela lovet. Det känns skönt. Just nu iallafall. När jag har vilat ut kommer jag klättra på väggarna. Det gör inget. Det är bara att lösa problemet och låta väggen falla...? Nåväl, nu har jag inte mer att säga förutom godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jossie Possie

- Nähä okej? Tack för upplysningen haha :p

2009-12-21 @ 00:45:38
URL: http://jossiepossie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0