Jag borde inte blogga idag

Jag borde egentligen sova nu. Det är ju tamigfan JULAFTON! Jisses Amalia, och här sitter jag och låter inte morgonen gry. No life. Jag och syster julmathandlade idag. Eftersom mamma jobbar och pappa är nyopererad får superdöttrarna hoppa in och köpa julmat. No more handling 23e december, I'm telling you. Vi var ändå ganska snabba och hann köpa en julgran också. Hela bilen är full med barr! Vi köpte JÄTTEMYCKET godis också. Det var trevligt. Gott blir det också. Jag har slagit in alla julklappar och än en gång insett att Elin inte är skapt för att slå in paket. Det blir liksom inte bra. Jag har städat vardagsrummet också. Vilken superdotter, va? Vi har klätt granen och damsugit under den typ tjugotre gånger? Jag hann även med att se Love Actually. Är inte det typ den mysigaste filmen som finns? Åtminstone en prispallplats.

Nu ska jag försöka sova. Det kommer att bli svårt med tanken på att jag, när jag vaknar, kommer att vara julafton. PÅ RIKTIGT! Växer jag någonsin ifrån denna spänning inför en av de mysigaste dagarna på året? Jag hoppas inte det.

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

god jul i efterskott och gott nytt år :)

2009-12-30 @ 23:24:22
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0