Ingen utav oss två kan förutse hur det ska gå

Han var med i Fame Factory för 100 år sedan. Jag och syrran var helt kära. Jag har vackra inspelningar på honom på VHS. Jag brukar titta när jag var deprimerad. Många gånger har hans låtar hjälpt. Här är de som finns på youtube. Gullisalex <3

Drömmen - Alexander Schöld


Jag Hatar Dig - Alexander Schöld
Bortse från flickorna som boxar i bakgrunden. Skittöntigt, jag vet, men lyssna på texten istället. Dock inte sista versen. Den är också onödig. Bortse alltså från videon och sista versen. NU kan du få lyssna.

Varför riktas ljuset alltid mot dig, när jag står i skyggan bakom?

Kommentarer
Postat av: Pizzaahahahahhaha

åååh alexander <3



"Jag vaknar upp ur min dröm önskar jag var där

kanske du drömmer som jag och önskar du var här"

2009-12-04 @ 11:08:00
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0