Visby är en vacker och trygg stad

Orkar inte berätta om min underbara resa just nu men här kommer bilder
En bild säger mer än 1000 ord, right? Och så många bilder som jag har orkar jag knappast skriva så långa texter. Jag tvivlar på att någon vill läsa dem heller sörru



Smygreklam, men faktiskt ogod! Det ska vara konserveringsmedel och färgämnen


VÄRLDENS HÖGSTA trappgavelshus




Ett torn från 1200-talet




Stearin som jag bara ville bryta sönder men det fick jag inte 


Blommor har aldrig varit intressanta men de är roliga att fota








Jag och Carl Von Linné skulle ha blivit ett sött par


Jag uppe i något 800 år gammalt torn med den första vattentoaletten
Det blev bra filmtagningar till min musikvideo i detta torn kan jag berätta



Vi hittade en duva i en glugg i tornet! Trodde att den var falsk först men falska duvor andas inte
Har aldrig varit så nära en duva förut trots att jag bor 40 minuter ifrån Stockholms innestad



En cool narr som skulle ta sig loss
"Det här är riktiga kedjor och riktiga lås och jag är en riktig idiot!"

"Om ni har några klagomål så skriv som på baksidan av en femhundralapp och lägg i påsen"




Sötaste pappa köpte som tur var inte denna mössa


När dom säger jättebit på Gotland är det verkligen en jättebit!


Vi såg två igelkottar! Dock båda på natten så det var bara att chansa och hoppas att man träffade rätt


Jag och sis blev förälskade i en trubadur på ett café
Tänk vad en sångröst kan göra med människor



Hamnen på natten




Stockholms gosskör eller ngt hade konsert i någon kyrka


Kyrkan


Denna nyckelpiga vägrade gå av min hand och hade bara en vinge
Den försvann dock spårlöst såsmåningom.. kanske ramlade ned och dog =)



Vi fikade på ringmuren




Vi var på turnerspel som var ASKUL! Här är pilbågsskyttarna (?).. Robin Hood 1, Robin Hood 2, Robin Hood 3.. o.s.v.


De tappra riddarna! De fyra som står längst hitåt hejade jag på, eftersom jag satt på den sidan
Ena sidan var landet och andra sidan var staden. Jag satt på landetsidan och de riddarna närmast representerade alltså landet =D



Min andra kärlek på denna resa, Daniel XD mmmmmmmmmmmmm <3


Vinnaren av turnespelen! Den svarte riddaren =D En av de som jag skulle heja på =D


Älskade Elli var på Gotland! Hon blev utvald som en riddares dam =O Självklart den snyggaste riddaren också.. grrr XD




HAHAHA töntigt =D


Någon paradgrej


Ellipelli sitter och tittar på narrarna (Danne <33333)


En kinesisk akupunktur (enligt de snygga narrarna, haha)


Danne slukar svärd! Såååååååååå sexigt! (precis som allt annat han gör)


Heaven




Trött syrra på båten hem

Det var alla! Tror att jag rensar mindre och mindre bland bilderna för varje resa jag är på. Det blir bara fler och fler som laddas upp! Nåja

Kommentarer
Postat av: Elli

Onsdagen och torsdagen va ju bara för härliga :D Danne va ju sjukt snygg (a) men ska fortfarande åka och kidnappa min riddare (a) <3

2009-08-08 @ 13:52:05
URL: http://ellisundberg.blogg.se/
Postat av: Magda

HAHAHAHHA du och din syrra är fett seriösa på solglasögon-bilden, jag dör lite :D

2009-08-08 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0