Nöd och lust i tjugosju år

Idag har mamma och pappa bröllopsdag! GRATTIS ÄLSKLINGSFÖRÄLDRAR! =D När jag kom hem idag lyssnade pappa och Beach Boys i köket och nu ska ni få höra något spännande. Medan jag satt och åt i köket spelades en Switchfootlåt! Älskade Switchfoot. Låten "God only knows" har egentligen alltså Beach Boys, pappas favoritband, gjort och Switchfoot, mitt favoritband, har gjort en cover. Vi kunde alltså samma låt! COOLT! Pappa och jag lyssnar aldrig på samma sorts musik. Idag har jag haft tre timmars håltimme var av två var heeeelt själv och ensam i skolan. Tur att vi har centrum precis bredvid säger jag bara. Jag shoppade loss på mina ensamma timmar. Sedan hade jag första sånglektionen där vi bara gick igenom kurspapper och sådär.

Nu ska jag dra till Marie! Syster ska också bort ikväll så mamma och pappa får vara helt ensamma ikväll! EHHEHE. Jag, Marie och Mika ska ha myskväll och tjocka oss med godis och titta på mysiga filmer. Härligt!


Mina fina föräldrar <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Alltså jag HATAR verkligen håltimmar när man bara vandrar omkring själv. Då cyklar jag hem. Jag avskyr att vara ensam där folk kan se mig. Sjukt

2009-08-30 @ 00:32:38
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: JOSEPHINE

Gulliga! :)



sv: Ja usch, jag kommer nog aldrig få på de jeansen igen :o HAHAHA amen tack :D Själv tycker jag inte att mina fräknar är de charmigaste :p

2009-09-01 @ 20:23:52
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0