Jag hade glömt bort att det kunde regna

Idag blev jag väckt ungefär elva av att Miranda ringde och ville ha telefonsällskap. Jag orkade inte och lade på. Sedan gick jag upp kvart över fyra. Det är extremt. Speciellt med tanke på att jag ska upp klockan halv sju imorgon.

Elin: Vad det regnade inatt asså!
Pappa: Jasså? Det märkte jag inte..
Elin: Jo, men det öste ju ned! Värsta skyfallet
Pappa: Jasså?
Mamma: Hahaha! Inatt?
Elin: .. imorse då?
Mamma: Klockan var 13:30 lilla gumman

Jag och syrran gick på bio och såg The proposal. Sjukt bra film! Rolig, romantisk och smart. Kanske kommer att köpa den när den kommer. Vi var inne på Mediamarkt i över två timmar. Vi var på cdsektionen. Den är som en leksakaffär för mig. Älskar det! Har hittat massa skivor jag vill köpa. Det blir dock senare när jag har pengar. Imorgon blir det Kålmården. Ska vara i Tumba 08:45 vilket innebär att jag måste åka 07:45 och då är jag där 08:20. Härligt när bussarna tajmar så bra. Syrran köpte förresten två Lars Winnerbäckskivor. Inte mig emot =D Hans texter är så underbara. Nu ska jag sova. Åtminstone försöka. Jag behöver sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0