ES1M goes ES2M

Jag gick inte och lade mig förrän MYCKET senare än jag tänkt. Jag fick för mig att jag behövde lära mig spela "Killing me softly" på piano först. Jag kom ändå upp ganska tidigt idag. Kanske var jag lite spänd på inför vad som skulle hända idag. Det skulle bli kul att träffa alla. Klockan 10:00 var, inte precis alla men nästan samlade i teaterfoajen. Vi har ju de människorna som ständigt kommer försent. Ett sommarlov kan inte ändra på det XD Lärarna gav lite info och vi blev presenterade för arbetslaget för åk2.

Jag blev lite ledsen. Alla mina favoritlärare hade antingen slutat eller så skulle vi inte ha dem. Min älskade mentor som är lite virrig men ändå bra! Han var även min gehörsochmusiklärare. Han lärde ut bra och var så jävla rolig! No more Janne D= Min underbara ensemblelärare har slutat på börjat på St Eriks gymnasium D= Min engelskalärare, som fick mig att tycka att engelska nästa var roligt, kommer jag inte att ha alls. Kanske får syn på henne i korridorerna ibland men inte mer. Min mattelärare som alla älskade för att hon var både förstående och hade humor. Hon brann verkligen för matematik och det märkte man! Det smittade tillochmed av sig D= Mina älskade lärare. Farväl! Hoppas ni får det bra typ. (Ändå hänger en av de lärarna jag inte tål kvar och ska ha oss i ett ämne. Tänker inte säga vilket. WHY!?!?!?!) Även många i klassen har slutat D= Det är så trist! Vi var 38 i klassen från början. Nu är vi väl knappt 20 kvar säkert. Buhu! Min ensemblegrupp var jätteperfekt! Det kändes verkligen bra med dem. Nu ska man byta grupper. Det är så TYPISKT!

Jag får väl ge de nya lärarna en chans och göra det bästa av situationen. Snälla snälla snälla SÄG att det blir ett bra år! Jag orkar inte med ett dåligt. Imorgon är det teambuilding! Jag kommer decka. Idag när jag kom hem gick jag och lade mig och sov från 12 - 16. Jag var så trött. Jag borde inte ha sovit utan lagt mig tidigt på kvällen istället. Inte en chans att jag kommer att somna. Det är lätt att vara efterklok. Nu hoppas jag att maten snart är klar. Har inte ätit sedan klockan 8:30. GE MIG MAT! Har inte så mycket mer att säga nu. Kan bara upprepa: SÄG ATT DET BLIR ETT BRA GYMNASIEÅR! Snälla

Kommentarer
Postat av: dun dun duuuun

Min första kommentar här---



HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖÖHHÖ



haah blir haah baklänges.

2009-08-19 @ 15:22:33
URL: http://luciferazimuth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0