Terminsuppspel

Om en halvtimme har jag pianolektion. Kanske bäst att jag går och övar på läxan snart, ehheheheheh.. Jag ska spela "En tokig sång" från Snövit. HAH! 14:10 har jag mitt terminsuppspel. LÄSKIGT! Jag är fetish nervo, men jag ser ändå fram emot det. Jag sjunger "Cry me a river" som Athur Hamilton (alltså inte Justin Timblelakes, men har har typ fått insperation från denna) har skrivit. Anledningen till att jag vet det är att jag ska säga det :p "Hej, det är jag som är Elin och jag ska sjunga Cry me a river som Athur Hamliton har skrivit här för er idag". Underbart... det är faktiskt att säga det här som gör mig mest nervös. De bedömmer presentationen också. Om den går snett kommer jag att haka upp mig på det och kanske inte kunna göra mitt bästa. Det känns oroligt! Försöker tänka att det ska gå bra. Btw, så är Cry me a river en perfekt låt att sjunga på terminuppspelet. Det är en av de få låtar som jag verkligen får fram känsla på. Det är ju så mycket känsla att det inte går att låta bli. Texten är ju så vacker. Jag skulle börja gråta om låten bara var liiite längre. Kanske tur att det inte är det.. ehheheheheh =D Nu har tvåorna typ lektion här så jag ska avsluta och spela En tokig sång. Tjaaaaaaaaaaaaaa då

Text ifrån noterna. Alltså är det inte jag som inte kan stava =D men skriver faktiskt mer talspråk när man skriver i noter ehheheheheeh...

Now you say you're lonely
You cried the long night thru
Well, you can cry me a river
Cry me a river
I cried a river over you

Now you say you're sorry
For bein' so untrue
Well, you can cry me a river
Cry me a river
I cried a river over you

You drove me
Nearly drover me out of my head
While you never shed a tear
Remember? I remember all that you said
Told me lover was too plebeian
Told me you were thru with me

And now you say you love me
Well, just to prove you do
Come on and cry me a river
Cry me a river
I cried a river over you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0