Tele2 Snackis är dock ett väldigt töntigt namn

Idag var jag på Vårdcentralen och vaccinerade mig mot livmoderhalscancer. Gjorde det för två månader också. Nu ska jag vaccinera mig en sista gång om fyra månader men aja. Det gjorde faktiskt ont idag. Jag fick lite yrsel men det gick över ganska snabbt. Dock gör det fortfarande ont när jag rör på plåstret. Kommer säkert att få fetaste blåmärket HEHE =( Sedan skulle jag hämta min jacka hos skräddaren men den skulle tydligen vara klar NÄSTA vecka. Suck...

Iallafall så fanns det sådana där jobbiga Tele2 säljare i centrum idag. Idag var de dock inte så jobbiga. De gav mig ett abbonemang som LÄTT knäcker Halebop. HA! Där fick du Lina XDXDXD 19 öre per sms och 19 öre i minutavgift när man ringer. Bättre än Halebops 49 öre Lajna XD Förresten så är det gratis att ringa fram till midsommar. Nomnom <3 Mamma skaffade en ny mobil eftersom hon inte fyllt på sitt kontantkort på ett år och då spärras kortet... så mycket ringer hon XD Om jag smörar lite med mamma min så kanske jag får den BRA mobilen (vi köpte nämligen två.. orkar inte förklara). Egentligen trivs jag bra med min gamla men en ny blir man ju knappast ledsen för (A) Om ungefär en vecka får jag ett sms om att jag har Tele2 Snackis. Om två veckor dimper två nya mobiler ned i vår brevlåda... eller egentligen ner på posthämtingen eller vad det heter om det nu ska vara så noga.

Kom just på att jag inte berättat om min kaosiska morgon! Jag drömde SJUKT mycket inatt! Jag var helt förvirrad när jag vaknade. Jag drömde om idag. Det var helt kaos. Jag drömde tillochmed om natten, så när jag vaknade trodde jag att det var onsdag. Dessutom ställde jag klockan på 8:30 istället för 6:30.. vad bra jag är :| På onsdagar har jag bara en lektion 9:10 och sedan fet håltimme till klockan ett då det blir teaterföreställning så jag sade till pappa att jag började klockan ett, eftersom jag ändå inte skulle hinna till klockan 09:10. Sedan somnade jag om i min onsdag. Någon minut senare ringde klockan och jag blev helt förvirrad. Långsamt började jag inse att det var tisdag. Jag hade drömt att jag flyttat på massor av saker också så jag letade efter mina saker på jättekonstiga ställen. Till exempel letade jag efter min väska i min tvättkorg det första jag gjorde... asså KAOS! Jag var såååå förvirrad. Jag missade matten eftersom jag försov mig och stressade jävligt mkt för att hinna till idrotten. Jag hann.. men den var inställd. Inte bästa morgonen precis, men jag ska sluta kategorisera in dagarna i bra och dåliga.. åtminstone kategorisera in i "dåliga. Jag ska alltid hitta bra saker med alla dagar. Aja, det var iallafall KAOS! och alla skrattade åt mig när jag fortfarande var förvirrad, framme i skolan XD Nu i EFTERHAND kan jag skratta men det var inte skoj imorse XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0