Motionera mera !

Idag hade jag utvecklingssamtal halv elva in tha morning. Jag började klockan tolv så det var lite jobbigt att missa en välförkänd sovmorgon. Jag fick lite sovmorgon iallafall, eftersom jag fick skjuts. Mamma hade frukosten klar när jag kom upp. Det var gott! Sedan åkte vi iväg. Utvecklingssamtalet gick bra. Inga större fel EHHEHEHEH.. gissar att dom jämför mig med min inte alltid så smarta klass :D Inte mig emot. Mamma är nöjd, jag är nöjd. Det är bara den där motionen från typ första månaden i skolan som jag inte har gjort, men det GÅR JU INTE! Jobbigt... jag har faktiskt försökt. Nåja, nu ska mamma min hjälpa mig att "motionera" som han sa, och tyckte att hon var rolig. Vi får hoppas att det går bra. Sedan gick jag runt lite i Skäris och tittade på vårkollektionen som jag älskar. Jag får akta mig, för snart gör det ont i plånboken. Riktigt ont! Idag var jag inne i butikerna på övervåningen tillochmed. Riktigt riktigt riktigt ONT! Ehhehehhe.... Även i hjärtat. När jag inser att pengarna mina försvinner. AJSING BAJSING!

För övrigt är det första april idag. Tacka mig för att jag påminde er. Jag har inte förberett något skämt alls men jag kommer att vara så paranoid idag att jag INGEN ska få lura mig! Jag ska kämpa! Bäst att jag skriver "april" på handen så att jag inte glömmer och blir lurad ändå. Nu har min lektion börjat men ingen är här. Kanske redan har blivit lurad? Hmm... bäst att jag findar out. Farväl *vinka*

Kommentarer
Postat av: sandra and u know it

haha! alla klagar :( <3

2009-04-03 @ 22:37:07
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, ioförsig.. men har alltid varit emot att lägga upp bilder på exemepl "snyggast.se" ;)

2009-04-04 @ 00:19:45
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-04 @ 00:24:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0