Hej Stockholm och Anna Bergendahl


*suck*
Men nu är den såld och jag är 300 kronor rikare, trots att allt detta kostade mig över 1000lappen! Skönt ändå.
Jag har ju varit borta nu men jag orkar inte skriva. Gör såhär istället

- Som jag precis sade så är min hamsterbur såld
- Jag kom hem ifrån Värmland idag klockan halv sex
- Jag gick en mil en dag
- Jag gick väldigt många promenader över huvud taget
- Jag har ständigt ätit godis och det märks faktiskt på både tänder och mage
- För första gången i mitt liv kändes det jobbigt att leta efter mitt påskägg
- Jag klantade mig och gjorde illa knät rejält
- Kunde inte böja högerbenet på två dagar
- Det var värst att gå in i bilar
- Jag har GRYMT BRA immunförsvar och läker fort =D
- Tonight - FM Static är bannemej fortfarande den bästa låt som funnits någonsin på denna planet
- http://www.youtube.com/watch?v=1XLu8KTkUQg&feature=related
- Jag tycker väldigt mycket om Värmlands konsums tropiska nektar
- Ibland kan jag spela kubb
- Lina ska tagga
- Lov är alltid för korta
- Jag är faktiskt inte kär i någon
- Imorgon är det SKOLA :D D: :D D:
- Imorgon har jag fetaste terminuppspelet för två lärare som ska bedömma min sångteknik denna termin EHHEHEEHEH *hjälp*
- Imorgon ska jag hämta min JACKA
- Imorgon ska jag vaccinera mig igen
- Jag måste bannemej börja träna på riktigt
- På onsdag får jag veta om jag får jobb i sommar eller inte
- Jag vill ha vita converse och vackra jeans
- Jag vill göra mina videos snart
- Fast jag måste installera program och säga "snääääälla" till Magdalena först
- Och det blir aldrig av
- Bilder kommer i ett annat inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0