En halvtimme kvar...

... klockan NIO NOLL NOLL bär det iväg till Göta Lejon. Då blir det bara jag och Magnus Betner och typ 200 pers till. YESYESYES! Har längtat sedan typ januari! Swwwwwwwwwwwwwweet! Det ska bli mucho spännande! Förresten är det fler som ska stå uppa men jag vet inte vad dom heter. Fail... iallafall ska det bli skojigt! Jag borde ha sovit middag dock. Det här slutar typ klockan tre inatt. Jag sov förresten inte ens tolv timmar inatt som jag alltid gör på helgerna. Hmm.. nu ska jag iallafall fixa håret EHEHEHE! Man måste ju vara snygg när man kanske syns i tv sen. HEEEEEJDÅ!

Btw.. det var ju idoluttagning i Stockholm idag. Jag vet många som sökte. Hoppas att det gick bra för alla! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0