PLING!

NU har jag hittat felet med blogg.se! Jag vill också ha en coolt fixad presentation och bakgrund och bilder! Kanske till och med någon FIN textstil och färg men jag vet ju inte hur man gör. Ska jag fråga någon som vet? Och kanske kunna använda blogg istället för nogg ? Det vore coolt. Jag är trött på nogg. Jag är trött på "alfonx" också, så jag ska nog göra en ny blogg.se när jag känner för det någon gång. Måste hitta rätt person som kan hjälpa mig att designa också. Någon som kan designa den så att den blir Elin. Det är svårt om någon annan designar eftersom det inte brukar kännas riktigt rätt, och om man sedan vill byta plats på två bilder vet man inte hur man gör. Ska jag exprimentera själv ? Den här misslyckade kan ju bli ett experment. Sedan gör jag en ny som jag faktiskt ska använda. TOPPEN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0