VI VAR SÅ BÄST!

Ååååh! Vilken lyckad julshow! Det känns underbart :D Alla tyckte att det gick bra. Alla tyckte att vi var bra. På riktigt! Mamma kunde inte prata om annat på hela kvällen, även fast hon fyllde år. Grattis på tantårsdagen mammi <3 Vi åt på Amazonrestaurangen. Det är mysig. Det var mycket gott. Bror och hans flicka var med. Trevligt när hela familjen samlas. Mamma fick en halsduk av mig.. eller typ iallafall. Den var lite speciell :p men jag tror faktiskt att hon gillade den. Det är svårt att köpa presenter. Mycket svårt! Något användbart som samtidigt är bra och snyggt. Framför allt ska det behövas också, och gärna överraska. Oförutsägbart. Personen ska bli glad PÅ RIKTIGT! Inte fakeglad liksom :p Allt detta passade inte in på mammas, men användbart passade nog. Halsduk stod på önskelistan. Hon har haft samma halsduk i 20 år nu. Typ.

Julshowen: Jag var inte ens nervös. Det var helt sjukt. Enda gången jag var nervös var för att vi fick vänta så länge innan vi fick börja med första scenen men sedan släppte nervositeten. Helt sjukt! Det trodde jag aldrig. Jag trodde verkligen att jag skulle Tycka att det var så skräckinjagande. Men det var det inte. Det var bara spännande. Jag ville sjunga MER när min solovers var slut. Helt sjukt xD


Scenen utan människor

Det skulle vara tyst i logen eller åtminstone när dörren var öppen


Knock on wood :D


All you need is love
Love is all you need

Kommentarer
Postat av: ebba

heheh. God jul :D <3

2008-12-21 @ 14:42:15
URL: http://ffreakys.blogg.se/
Postat av: Erika

men jag hadde ju velat se den där julshowgrejen ju xD

2008-12-21 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0