Jag älskar min skola

Har haft repetitioner hela dagen! SÅ JÄVLA KUL! Tvåorna hade Luciatåg för oss på morgonen. SÖTA :D Roligt :D En julbock HAHAHAH XXDXD Sedan började repetitionerna. Vi var först ut. Soundcheck. Inga problem. Riktigt KUL! Vilken KICK man fick av det. För första gången kände jag hur MYCKET jag vill stå på scen och sjunga för alla. Det fick jag göra också. Hela ettan tittade sedan på wannabe genrepet. Det var jättekul!! Vi fick se hela julshowen också. Alla var ju JÄTTEBRA! Alla teater var bra! Alla dansare var bra! Alla körer va bra! För att inte tala om alla musikgrupper!
Careless whisper
Soak up the sun
While my guitar genty weeps
Knock on wood - min musikgrupp
Jag försökte ladda ned alla när jag kom hem. Min "nedladdningssajt" har bajsat sig. Det går inte att ladda ned längre. Tack gode Gud för youtube. Careless whisper asså! Hade aldrig hört han som sjunger sjunga på riktigt liksom. Jag visste att han var bra. Hört honom nynna och sådär men jag visste inte att han var SÅÅÅÅÅÅ bra! SHIT ASSÅ! Varför ska han gå i musikskola likom? Han behöver bara bli upptäckt och han kan bli hollywoodstjärna vafan!

Tyckte att det gick bra för mig också. Kom en teatergrabb som jag aldrig pratat med förut och bah: "Fan va bra! Det trodde jag faktiskt inte om dig. Jag blev förvånad". Ååååh! Vad det värmde. Jag kanske också är lite bra. Det är många i min klass som är bra. Jag älskar min klass. När den väl skärper sig är den bäst. Vår trummis är lite rolig. Inte van att spela trummor. Råkar alltid slå sig själv mitt i låten. Ögat, benet, armen, handen, fingrarna, foten.. you name it! Helt sjukt! men OJ vad roligt det är xD Fast lite synd också. Bara lite :p

Igår köpte jag en ansiktspeeling för 500 kronor. Tror ändå att det kommer att vara värt det. Känner redan stoooor skillnad efter två gånger :D Kändes skillnad efter första gången också xD Synd bara att det var min jluklappspengar (A) Asså inte till mig utan det jag skulle köpa saker för :O Kunde inte låta bli bara. Jag ångrar det inte heller. Lucia imorgon (lördag). Ska kanske julhandla (inte själv dock) men hoppa runt med andra i Stockholms stad imorgon. Trevligt trevligt! Julshow och mamma fyller år på onsdag. Livet känns så skönt nu. Bra va ? :D Inget känns tugnt och jobbigt. Möjligtvis mitt pengaproblem men det löser sig sörni ;)

Nu ska jag tigga låtarna av någon snäll själ (A) Farväl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0