Imorgon gäller det

Och IDAG FICK JAG TILLBAKA MIN KAMERA!!! YEAH! Min mammi åkte runt och väntade på samtal länge för min skull! Ååååh taack mamma xD Hon kanske bara vill ha extra cred till sin födelsedag imorgon xD Isåfall är det SÅ värt det! Tack igen mammi! Du fick miljoner kramar. Skulle kunna ge dig miljoner till. Jag har saknat min kamera sååå otroligt mycket! Nu ligger den bara en halv meter ifrån mig. Jag kan röra den. Jag kan ta kort med den. Det är LYCKA!

Och imorgon gäller det! Scengymnasiets ettor gör sin första livekonsert. Det är såååå spännande xD Det ska bli sååå kul :D Jag kan knappt vänta. Just nu känns det inte nervöst alls. Det är ju bra det. Jag vill bara att det ska bli imorgon nu. Åååååh! Vad kul :D JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET! Allt känns toppen :D Lyssnar på låtarna som ska vara med i showen. YESYESYES! Vissa är ju på riktigt bättre än originalen och originalen är SKITBRA! VA BRA VI ÄR! Va bra alla är. YESYESYES! Jag ska ge allt. Där är LYCKA!

Kommentarer
Postat av: Lina

erkänn att to klappade på kameran när du skrev att den låg precis brevid dig! XD hahhaha



puss o grattis till dig för att du har din kamera :D

2008-12-22 @ 10:09:02
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAH du känner mig :p

2009-01-01 @ 19:45:29
URL: http://alfonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0