Gissa vad ?

Jag har börjat blogga på min gamla blogg igen :p http://www.nogg.se/alfonx Well well.. jag måste få någon att fixa en BRA blogg åt mig! Det vore bra det. Snart... snart känner jag det på mig. Tänk om jag skulle kunna ta bort bilddagboken  ur mitt liv också. Åååh! Vad bra det skulle vara. Det finns ingne mening med bilddagboken längre. JAg vågar inte ladda upp de bilder jag vill och är rädd att förlora mina bevakare. Dessutom är det hur segt som helst. Just nu, till exempel, så funkar det inte över huvud taget. Det står "Strax tillbaka" och har gjort det ett tag nu. Hur lång tid är strax egentligen? BAJS.
Jag har just nu håltimme och har haft det sedan halv elva. Jag börjar klockan ett. De andra är ute och röker i regnet. Nej tack. Det blir många håltimmar när det är slutet av terminen. Nåja.. nästa vecka är det BARA musikämnen hela tiden. MUMS! Nu ska jag testa bildagboken igen och hoppas att det funkar. Jag ska logga in på msn också. Kanske att någon skön person är sjuk eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0