Man måste bara älska 13e december

Imorgon är det LUCIADAGEN! Jag är sjukt taggad. Jag ska vara på jobbet klockan sju och halv åtta drar vi igång ett långt luciatåg med hela förskolan. Alla sex avdelningar. Cirka 120 barn + pedagoger. MYSPYS! Vi har gjort ljuslyktor de senaste veckorna. När föräldrarna anländer ska lyktorna vara tända ute i mörkret. Det kommer att se jättevackert ut. Jag hoppas att jag bjuds på lussebullar förresten. JAG ÄLSKAR LUSSEBULLAR! (Det kändes som att jag skirivt om det förut och det stämde mycket väl).

Lucia innebär lussebullar, sång och tända ljus.
Ungefär det bästa jag vet.

Kommentarer
Postat av: Magda

såååå mysigt, ville också ha ngt slags luciafirande :(

2011-12-13 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0